< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
Vandaag @ 13:23
bliep

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

goed nieuws: vanmorgen om 7u10 werd Marijkes dochtertje Evelien geboren, 3kg270 zwaar en 50 cm groot!

Marijke: ook van hieruit nog eens proficiat!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:56
Katrien Leenesonne

Marijke !! Dikke proficiat met je dochtertje
Geniet maar goed van je kleine wondertje

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:00

Hey dames,
Terwijl Justine slaapt,kom ik nog even piepen.Ik lees wel elke dag mee,maar ik heb niet altijd tijd om te reageren.
Proficiat met Evelien,marijke!
Verder is hier alles rustig.We zijn op weekend geweest naar de ardennen.Reuzeweer!Justine heeft een mooi kleurtje,mama een rood kleurtje.Ze heeft haar heel goed gehad.De repetitie voor Oostenrijk is geslaagd!Was het maar al september.
Brientje hopelijk ga je nu meer te weten komen over je hart he.En je werkgever moet je eerst vragen of je die uren wil doen !Als je niet akkoord gaat,ga dan eens bij de vakbond informeren.tis maar een idee he.
Bliep had je je babyborrel zelf gedaan of laten doen.
tis hier stil he,maar da was wel met het mooie weer niet?
Ik ga mijn brief voor tijdskrediet in orde maken ,zodat ik hem morgen kan bezorgen.
Voor wie interesse heeft.Denk aan de babydagen in Paradisio he!
groetjes,
kiryke

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:47
Cindy VM

Dag dames,
Eerste keer dat ik hier bij jullie kom zeggen.
En wat die tip van Paradisio betreft: merciekes want was dat vergeten....

Grtjs
C.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:17
Katrien Leenesonne

Kiryke, ja, idd de babydagen bij Paradisio ... maar denk niet dat ik ga gaan, want dat gaat daar een overompeling zijn vrees ik ... zonder babydagen is het al een drukte, wat zal dat nu zijn ?
Pff, voor mij is dat niks, maar mijn ventje zal dat niet zien zitten ... als hij de naam Paradisio hoort, komt zijn haar omhoog (heb hem tijdens mijn zwangerschap en erna een beetje teveel gevraagd om naar de Paradisio te gaan denk ik)

Cindy, welkom hier ! En, van waar ben je uit het Waasland ?

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:20
Cindy VM

Hey Katrien,

Ik ben van St-Nkls. En jullie?
En paradisio de zaterdagochtend of de zondag als ze open gaan dan is da heel goed te doen van tvolk. Miss krijgt ge u ventje dan wel mee....

C.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:31
Lievelien

Hoihoi,
woohoo, Marijke, een dochtertje!!! Proficiat
En wat een mooie naam... en mooie schrijfwijze (bereid je maar voor, mensen schrijven hem altijd verkeerd...)
Geniet er lekker van!
Groetjes,
Evelien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:35
Katrien Leenesonne

Hey Cindy,

Ik ben van Melsele.
Tja, ik zal het er nog wel eens over hebben betreffende Paradisio, ik zie wel ...

Groetjes

Link naar deze reactie
Vandaag @ 22:03

Online Status Bekijk profiel

Marijke: Proficiat met jullie dochtertje!!! Je voorgevoel klopte dan toch, dat je den 15e zou bevallen.
We zullen het verhaal volgende week wel lezen waarschijnlijk.

Wat mijn hart betreft. Ik moest dus vandaag 24-uren mijn uren in een pot doen, ben er nog steeds mee bezig tot morgen mijn ochtendurine. Dan moet ik die pot gaan afgeven in het medisch centrum en morgen ook mijn eerste afspraak gaan maken in sint-augustinus voor mijn eerste testen.

Als ze op mijn werk nog wa veel moeilijk gaan doen zal ik inderdaad ne keer langs de vakbond gaan want het hangt echt mijn oren uit. Ze profiteren echt van ne mens zijn goedheid maar eind deze maand is het echt gedaan met mijn goedheid. Ze kunnen dan hun plan trekken. Als ze er nie voor willen zorgen dat er genoeg personeel is is dat hun probleem maar maar nie da van mij.
Volgende week moet ik 45 uren werken omdat het weer zondag opening is. Ze vergeten wel dat die dag niet verplicht is van te werken. Als we kwaad willen komen we allemaal nie en kunnen ze de winkel zelf runnen. Ik kan er echt boeken over schrijven over het dagelijkse gedoe in de Gamma.

Wat mijn man betreft. Hij is sinds vanavond terug. Ik zei hem dat ik zaterdag eens alleen naar de stationstraat in sint-niklaas wou gaan shoppen om eens tot rust te komen en hij begon al van zijn oren te maken. Ik zeg tegen hem dat ik wel eens even tijd voor mezelf wil. Ik heb er niet teveel woorden aan vuilgemaakt en gewoon verder gedaan met wat ik bezig was.

Verder is er nie teveel gebeurd meer.

Brientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]