[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/10/2007 @ 09:37 lieke | de naam Hallo allemaal, Ik ben zwanger van onze eerste en we weten nog niet wat t word. Nu hebben we al na zitten denken over de namen maar we vinden het zo moeilijk! We willen een originele leuke pakkende korte naam voor onze kleine maar niet te appart! Wie kan ons helpen? Groetjes Lieke |
| 19/10/2007 @ 10:19 k'tje | Hey Lieke, Misschien kan je dit topic beter zetten onder "Babynamen". Ik denk dat je daar meer reactie gaat krijgen. Maar hier alvast de namen van mijn kinderen. Dochtertje heet Yorunn en m'n zoontje Iben. Ik weet niet of je van B of NL komt, maar hier in B zijn het in ieder geval geen veel voorkomende namen. Andere namen op ons lijstje: Jongens: Jarne - Ruben - Senne - Siebe(n) Meisjes: Silke (was onze keus als meisjesnaam voor onze 2de spruit) - Jana/Yana - Eline En de rest weet ik ni meer. ![]() Succes met je zoektocht! K'tje |
| 22/10/2007 @ 17:34 Iris ![]() | Hallo Op de website van de winkel Paradisio vind je zowel jongens- als meisjesnamen (meer dan 60 bladzijden). http://www.bambolino.be Wij hadden eerst een lijstje van 14 namen die we dan terug gebracht hebben tot 2 lijstjes met elk 4 favorieten en daaruit hebben we dan diegene genomen die we beiden op ons papiertje hadden staan. Wij wilden een naam met een betekenis. In ons geval is het van Welsche oorsprong en heeft het te maken met een legende. Succes met je zoektocht en denk eraan een voornaam is voor gans je leven dus opgelet met verkleinwoordjes. Groetjes |
| 23/10/2007 @ 15:15 ano | In het begin van mijn zwangerschap hadden we al een hele reeks jongensnamen die we allebei mooi vonden, maar geen enkele meisjesnaam. Uiteindelijk heb ik een lange lijst meisjesnamen van het net geplukt, en daar hebben we apart op aangeduid welke namen we mooi vonden. Bij vergelijking bleken er 4 namen te zijn die we beiden mooi vonden. We hadden ons lijstje jongensnamen toen ook al gereduceert naar 4. Wij wilden het geslacht wel weten, en toen de gyn ons vertelde dat we een meisje verwachten, hebben we in de autorit naar huis de uiteindelijke naam gekozen... Het wordt Tess... ![]() |
[Reageer]

DE naam

), op banners hier, zoeken op het internet,... je moet gewoon zien dat je altijd een papier en pen bij de hand hebt zodat je de naam kan bijschrijven op een lijstje. Dan kan je later daaruit kiezen. Soms kom je een naam tegen waarvan je zegt: DAT IS HET! maar soms moet een naam groeien.