< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (Toekomstige) mama's regio Aalst-Ninove

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(Toekomstige) mama's regio Aalst-Ninove
19/10/2007 @ 19:25
Annemie

Online Status
(Toekomstige) mama's regio Aalst-Ninove
Hey,

Ik ban Annemie en zwanger van ons eerste kindje.
Ik ben van Ninove.
Zijn er nog mama's uit deze streek.
De bevalling is gepland 19 april 2008.
Ik ga nu naar gyneacoloog in Aalst, dr. Meganck. Nog iemand ervaring met haar?

Groetjes,

Annemie

Vermoedelijke bevalling op 19/04/2008.
Al 59 weken zwanger (147.76% ver), nog 19 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 11:31
Cindy

Hey Annemie,

Ik ben van Affligem ( eigenlijk een brusselse die haar ventje is gevolgd en is gaan samenwonen in Liedekerke en vervolgens een huisje heeft gekocht in Teralfene )
ik heb al een zoontje van nu bijna 3 jaar....

wel leuk om hier soms mensen tegen te komen die niet zo héél ver wonen

veel succes nog met de zwangerschap
Liefs,
Cindy
Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 14:14

Hoi,

Ik ben 27 jaar, wonende in Ninove. Ik ben zwanger van mijn 2e kindje, uitgerekend begin juni (ik mag pas 8 nov. voor mijn eerste echo gaan).
Voor mijn eerste kindje liep consult bij dr. Meganck, jammer genoeg is het fout gelopen en ben ik op 31 weken bevallen in UZ Gent; mijn zoontje stierf 4 dagen later...
Deze keer blijf ik op onderzoek in 't UZ.
Link naar deze reactie
23/10/2007 @ 18:52
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Ik woon in Welle, maar ben eigenlijk afkomstig uit Affligem en ik werk in Liedekerke

Ik heb een dochtertje van 2 jaar, Teaghan en ben nu zwanger van ons tweede spruitje dat rond 27 mei zal komen. Overmorgen mijn eerste echo! spannend!!!!
Ik ga ook op consultatie in het OLV, zowel vorige keer als nu bij dokter Van den Haute, heel tevreden over.

Petra, ik vind het heel erg van je zoontje. 't moet echt heel pijnlijk zijn om je kindje op zo'n manier te moeten verliezen. Hopelijk heb je het wat verwerkt. en deze keer meer succes hé!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
23/10/2007 @ 19:31

hoi iedereen,

Ik ben anneke 24 jaar en woon in outer (ninove).
Ik en mijn vriend verwachten binnenkort ons eerste kindje.
De bevalling is uitgerekend rond de feestdagen kerstmis/nieuwjaar dubbel feest dus .
Ik ga naar zottegem op aanraden van mijn huisarts bij dokter waterschoot.
Iedereen een aangename zwangerschap gewenst en tot mails

groetjes

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 16:54
jook

Online Status Stuur bericht
ik woon in liedekerke en ben zo'n 5 maand geleden in zottegem bevallen van een prachtige dochter.

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 15:00
Petra

Hallo meiden,

Alles goed?
Ik loop zenuwachtig, morgen eindelijk voor de eerste keer naar de gyn; alé t is te zeggen, ik had vorige week al een spoed-echo gezien ik bloeding kreeg, maar gelukkig is alles nog steeds in orde met t kindje.

Jenny, wat zie ik aan jouw banner, dat je miskraam hebt? Wat erg voor je, en je keek zo naar die eerste echo uit... Veel courage!
Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 15:57
Jenny

Dag Petra,

Inderdaad, mijn eerste echo was niet zoals ik gehoopt had. 't kindje bleek al heel snel afgestorven te zijn, maar de placenta was blijven groeien, waardoor mijn HCG ook steeg en ik dus wel nog zwanger leek te zijn,... 'k was bijna 10 weken. Heel pijnlijk hoor zo'n echo. Ik mocht de dag nadien (26 oktober dus) al binnen voor een curettage. Ben volledig in slaap geweest en herinner er mij niets van, misschien maar beter ook zo. Ben nu weer aan 't werk, maar ben er nog helemaal niet overeen,... ben toch een kindje kwijt, hoe vroeg het ook moge zijn. We hebben 10 maand moeten proberen en dan na het lange wachten eindelijk prijs, en dan dit,... ik weet niet hoe het verder moet, of we nog wel verder gaan proberen of niet, wil er ook niet direct meer over nadenken.

voor jou moet het ook schrikken geweest zijn zeg die bloeding. Nog een geluk dat alles goed is hé!!! geniet maar van je volgende echo, en laat iets weten hé.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
11/11/2007 @ 08:42
woefken

Online Status Stuur bericht
Hoi,
Ik woon in Denderleeuw maar ben eigenlijk van Asse. Mijn vriend is van hier en 6jaar geleden hebben we hier samen een huisje gekocht.
Ik ben in mei bevallen in het ASZ met de keizersnede en mijn gyne was dr De Blaere.

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 15:10
Petra

Hoi Jenny,

Hoe vroeg het vruchtje ook is afgestorven, het is en blijft een kindje en je hebt het volste recht om verdrietig te zijn! Natuurlijk was het een overrompeling als je bij je eerste echo verwacht dat het goed is...
Toen ik die bloeding had, was ik er zeker van dat ik een miskraam had, ik had immers bij mijn vorige zwangerschap ook constant bloedingen en het is uiteindelijk ook niet goed geëindigd. Wist ik veel dat een bloeding 'normaal' kan zijn.

Laat het babyonderwerp een beetje voortvaren, neem je tijd jullie verdriet te verwerken en laat de natuur gaan. Is je kinderwens te groot, zal je waarschijnlijk toch nog ooit willen overgaan tot een volgende zwangerschap, maar laat het nu gewoon eventjes rusten, niet over piekeren. Eén miskraam wilt niet zeggen dat de volgende ook zo is!
Ik weet het, het is moeilijk positief te denken. Ik heb nu ook constant schrik dat er iets zal mislopen: een miskraam, bloedingen, vroege scheuren van vliezen... Ik ben onlangs bij de gyn geweest en het kindje doet het goed maar ik blijf wel het hoogrisico hebben op vroeggeboorte én het mongolisme (mijn eerste had het Downsyndroom); maar ik laat mij daardoor niet afschrikken, ik moet maar het beste hopen; mijn kinderwens is veel te groot!

Veel goede moed!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]