Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2007 @ 13:18 marijke | hey iedereen ik heb zelf ook drie kinderen een meisje van 6 en twee jongens van 4 en bijna 2.. ben nu net ook zwanger van de vierde hoe lang weet ik nog niet horen we morgen bij de echo.. we hebben het mijn kant van de familie al wel verteld die waren allemaal enthousiast.. alleen de andere kant de familie van mijn vriend weten het nog niet. die begonnen bij nummer drie al over abortus dus zullen ze nu wel weer doen,,ze vinden twee meer als genoeg,maar we trekken ons er maar niks van aan het is ons leven en wij moeten ze opvoeden!! maar zulke reacties blijven niet leuk.. groetjes |
| 27/11/2007 @ 11:13 | Ik zou zeggen: 'geniet van je zwangerschap' en trek vooral niet aan wat andere zeggen. We hebben zelf ook reeds 3 kinderen: Thomas (8,5), Matthijs (7) en Margo (in januari 4). Wij gaan ook voor een 4de en dit na lang twijfelen, maar we gaan op ons gevoel af. Ik voelde het ineens nog kriebelen en mijn biologische klok tikt ook verder. Dus ik hoop volgend jaar rond deze tijd een kleine spruit rijker te zijn. Joke |
| 29/11/2007 @ 20:43 | hoi maak je geen zorgen ik ben op men 17e bevallen van men eerste zoontje en 18 maanden later van men dochtertje, nog geen drie maanden na haar geboorte was ik opnieuw zwanger en amper een jaar na de geboorte van onze dochter hadden we drie kindjes. voorlopig hebben we gezegd dat er niet dadelijk eentje bijkomt omdat we beide aan onze carriere aan het bouwen zijn en een huisje willen kopen we hebben ook wel een afspraak gemaakt omdat ik graag nog een zoontje zou willen hij ook nog wel dat eens we een huis hebben en het allemaal vlotjes verloopt in die nieuwe situatie er nog wel eentje bijmag grote gezinnen worden de dag van vandaag heus niet meer zo bekeken als een tijdje geleden. In de jaren van mijn grootvader zag je raar of zelden gezinnen van 2 kinderen en hoorde je makkelijk tot 8 kinderen trek je het dus vooral niet aan en geniet van je zwangerschap. |
| 20/12/2007 @ 09:53 annootje | hallo iedereen wou jullie effe op de hoogte houden ik heb vanmorgen een positieve zwangerschapstest gedaan dus joepi .kan pas 14januari naar gyncoloog dus dat word spannend wachten. zo ik wens iedereen een prettige feestdagen toe en tot later . van annootje |
22/12/2007 @ 21:30 ![]() | Gefeliciteerd Annootje! |
| 23/12/2007 @ 00:46 marijke | hey annootje gefeliciteerd met je zwangerschap!! ![]() |
| 26/12/2007 @ 23:05 Babyboom ![]() | ![]() ![]() ![]() + 1 Zal ééntje meer dan 4, ééntje teveel zijn?? |
| 30/12/2007 @ 20:34 marijke | 4 of 5 maakt ook niet uit toch.. of ik begrijp dat je zwanger bent van de vijfde of lees ik het verkeerd gefeliciteerd met je zwangerschap groetjes marijke ik ben zwanger van de vierde |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

4de of niet