[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/10/2007 @ 15:09 | Hallo Greetje... Ik kan het alleen maar afraden!!! Ik heb het een aantal jaar geleden ook gehad en ik ben 15 kilo gegroeid in een half jaar!! Dus wou ik ermee stoppen ben ik daarna een jaar niet ongesteld geweest!! Doe dan een spiraaltje of zo maar de prikpil is echt niet goed!! Kus Merel |
| 29/10/2007 @ 15:22 Petra | wie ervaring met prikpil Hoi, Ik gebruik zelf ook de prikpil maar hij bevalt mij goed. Om de 12 weken laat ik hem zetten, ik ben eigenlijk nog geen kilo gegroeid sinds ik de prikpil gebruik. Je hebt geen menstruatie meer maar heel soms wat bruinverlies. Mijn zusje gebruikt hem ook en toen ze stopte met de prikpil om zwanger te worden was het binnen 2 maanden raak. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik denk dat het per persoon verschillend is hoe de prikpil bevalt. Groetjes Petra |
| 08/11/2007 @ 11:28 Anke ![]() | Spiraal is wat dat betreft ideaal, 5 jaar lang niet meer anticoneptie denken! |
| 19/03/2008 @ 17:43 | gestopt met de prikpil hallo hier iedereen ik ben roos en 36 jaar. ben in mei 07 voor het laats mn prikpil wezen halen bij mn h.a heb hem in totaal 9 maanden gehad/gebruikt. nu maart 2008 nog steeds niet ongestelt......wat ik heel erg vind omdat de wens zo groot is. ik ga volgende week naar de h.a om te vragen of zij raad weet of dat ik door gestuurt kan worden naar de gynacoloog... groetjes en su6 allemaal |
| 13/04/2008 @ 18:38 Laura | hallo petra heb een vraag hoe lang was je zus dan aan de prikpil? Ik ben er zelf 3 jaar aan geweest en heb in december mijn laatste gehad, zou blij zijn als ik weer menstruatie kreeg. Dan kan ik gaan uitrekenen wanneer ik ovuleer want ik hoorde dat het zelfs 18 maanden kan duren voordat ik weer menstrueer. groetjes laura ![]() |
| 12/06/2008 @ 18:51 | prikpil Hallo dames, Ik heb de prikpil slechts 9 maanden gebruikt, ben ondertussen 5 kilo aangekomen, om over de acne maar te zwijgen. Ik heb ook gedurende de volledige 9 maanden mijn menstrutie constant gehad zodat ik volledig verzwakt was. Mijn gyne zij dat dit je lichaam was dat zich moest aanpassen en dat dit maximum 6 maanden kon duren, bij mij waren het er negen, ondertussen aan de pil: Yasminelle, en geen nevenwerkingen! Groetjes Natalie |
| 19/06/2008 @ 14:51 | zwanger ik ben begonnen met de gewone pil. maar die is door de stress bij mij niet aangeslagen. ik was toen zwanger. ik ben toen na de zwangerschap ben ik overgegaan naar de prikpil en het bevalt me prima. ik ga met de 12 weken weer naar de huisarts. ik moet 3 juli er weer 1 halen en dat is miss de laatste want ik en me vriend die willen een kindje er bij hebben, veel liefs mariska ![]() |
[Reageer]

wie ervaring met prikpil?