< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!
26/03/2008 @ 11:57
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Lindeke, gefeliciteerd met je meterschap.
Anouk heeft zich blijkbaar goed geamuseerd in de sneeuw, maar gisteren hebben we toch ook onze portie winterpret gehad, alleen was ons Jolien juist bij vrienden blijven slapen dus heb ik nog steeds geen foto van Jolien bij haar eerste sneeuw.

Hier heel leuk nieuws gehad vorige week. Mijn schoonbroer en zijn vriendin zijn zwanger (voor eind oktober) en blijken nu ook onze beste vrienden zwanger te zijn (voor eind november) van hun kindje word ik meter. Onze dochters hebben er direct enkele speelkameraadjes bij.

Groetjes Petra

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 19:44
Lindeke

Hallo iedereen,

Gisteren echo gehad en alles was super ok!
Een kloppend hartje en volgens de gyno uitgerekend op 7 november dus 2 dagen vroeger!

Begin Mei terug nieuwe echo!

Een superkort verslagje maar we zitten in de verhuis daarmee...

Greetz,

Lindeke,Anouken?

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 14:29
Veerle

Online Status Stuur bericht
Lindeke : super die eerste echo he! Voor de rest niet te veel kwaaltjes?

Petra : lukt het daar met de 2 meisjes? Is het een grote aanpassing zo van 1 naar 2 of valt het allemaal wel mee?

Hier alles in orde. Ons meisje groeit als kool en je ziet haar elke dag wel nieuwe dingen ontdekken. . Maandag wordt ze al 6 maandjes, man de tijd staat echt niet stil.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 12:59
Lindeke

Hey,

Hier word niet veel meer gezegd hé!

Alles ok met iedereen?

Op 8 Mei krijg ik mijn tweede echo en gaan ze de nekplooimeeting doen!
Super spannend!!

Deze week nog super veel inpakken en 19 april verhuizen we naar Baal!

Oh ja het belangrijkste bijna vergeten,ons anoukje zet al 5-6 stapjes helemaal alleen!
Wij zijn superfier natuurlijk!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 23:26
Petra

hallo allemaal,

Eindelijk ben ik er nog eens geraakt, amai het is echt wel superdruk met twee kleintjes. Zeker ons Jolien, die zit momenteel in een periode dat ze je wilt uittesten hoever ze kan gaan. Dus die steekt constant kattekwaad uit (Siska plagen met haar tut af te pakken, in alle kasten en schuiven zitten, op de salontafel kruipen,...). Ik doe hele dagen niets anders dan achter haar aan te lopen om ze in het oog te houden.
Tot gisteren ging het met Siska haar voeding goed, ze gaf niet zo veel meer terug en was heel rustig, maar vandaag precies een terugval gekregen, terug een groot deel van de fles teruggegeven en dan natuurlijk onrustig door het zuur in haar slokdarm.
Momenteel lacht Siska al bewust naar ons als ze ons ziet en ze begint zo van die klanken te maken precies of ze wilt iets terugzeggen.

En eindelijk staan de eerste foto's van Siska online, jullie moeten maar eens in ons online fotoalbum gaan zien, de link staat in mijn profiel.

Veerle, het is wel druk met twee kleintjes, de ene dag gaat al eens wat moeilijker dan de andere. Maar ik denk ook dat het probleem is dat we nog geen echt ritme hebben, nu doen we maar waar we zin in hebben, geen vaste tijden voor bad of flesje,... Eens ik terug zal moeten gaan werken gaat alles volgens een vast ritme moeten gebeuren en dat gaat me beter af (zo was dat toch bij Jolien dus hoop dat dit nu ook zo zal zijn).

Lindeke, 8 mei de nekplooimeting, toch steeds spannend, maar daarna is het genieten. En Anouk reeds haar eerste stapjes, pas maar op want eens ze kunnen lopen dan wordt het pas echt moeilijk om ze in het oog te houden. Succes in het weekend met je verhuis en niet te hard werken, denken aan de baby.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:02
Lindeke

Hallo iedereen,

Eindelijk nog eens tot hier geraakt ce,en eindelijk verhuisd...tis het één en ander geweest hier en wat pech gehad met de schilders en de keuken maar het is toch i orde gekomen!
Ondertussen is ons anoukje ook 1 jaar geworden en hebben we dat natuurlijk uitgebreid gevierd hé met een BBQ,taart en vele kadotjes!
foto's staan op http://picasaweb.google.com/onsanoukje

Gisteren ook voor de tweede echo gegaan en alles was super ok,de nekplooi was 1,4mm met ons anoukje was dat 1,2mm!Het sliep wel juist want het lag rustig en toen de gyno eens porde strekte het zich precies uit echt zo van wie stoort me hier maar het hartje klopte heel goed hoor!!

Zo ga jullie weer laten...nog een beetje uitpakken hier!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]