< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Hellep!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/11/2007 @ 11:12

Online Status Bekijk profiel
Hoi dames

Ik heb ook 3 mnd moeten wachten van mijn gyn (belgië). Nochtans, baarmoeder was normaal... En het was ons 1e kindje maar...

MMMMMM, misschien wilde ze gewoon dat we nog geen sex hadden...
Ach, wij hadden toch geen tijd en goesting... veeeel te veel zorgen... (kiss kindje)

Nu gaat het al wat beter.

Ik had geen menstruatie tijdens het plaatsen, omdat ze maar uitbleven, en ik heb maar een paar seconden pijn gevoeld. Viel heel goed mee!

Suc6

Grtjs
Wendy

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 21:47
barbara

Online Status
okee aangezien ik bv geef, wordt ik niet ongesteld en omdat het snel na de bevalling geplaatst zou worden, mocht het dus gewoon ook als ik niet ongi was..

maar kwam ik daar bleek ik hem niet te mogen plaatsen omdat ik bv geef!!! terwijl ik dit al heel vaak had herhaald, daarom mocht ik ook geen pijnstillers enzo!
en niemand die bedenkt ook maar dan mag je ook geen spiraal!!

nou ja gelukkig lette ik nog op!.
maar ja vreemd al die verschillende adviezen, nou volgende x als ik hem echt wil laten plaatsen moet ik ook komen de 3de dag ofzo van mijn ongi omdat dan igg die baarmoedermond een beetje open staat

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 20:41
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou, het schijnt dus echt aan dat ziekenhuis te liggen, want ik heb afgelopen vrijdag contact opgenomen met een ander ziekenhuis en die maken er geen probleem van! Sterker nog, die snappen de redeneringen van het Rijnstate niet eens....... De 22e krijg ik mijn spiraal, dan kunnen we eindelijk weer een beetje gezelligheidgaan creeeren in de slaapkamer!!!!

Liefs een opgeluchte mama
Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 08:56
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Aaaaah oef!
Een hele opluchting he! Kan je gaan aftellen
Succes dan de 22e .
Is zo gepiept hoor!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina