< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » ben ik weer zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
ben ik weer zwanger?
01/11/2007 @ 14:43
kelly

Online Status Stuur bericht
Direct na de bevalling heb ik borstvoeding gegeven en werd er een minipil voorgeschreven. Ondertussen geef ik geen borstvoeding meer maar ben ik niet direct gestopt met mijn minipil. Als ik toen met mijn man vrijde gebeurde dat niet zonder condoom omdat ik wist dat die minipil een zwangerschap op dat moment niet zou tegen houden. Ondertussen mijn regels gekregen en daarna wel begonnen met mijn normale pil. Diezelfde die ik nam nog voor de zwangerschap.

Drie dagen na de inname van mijn gewone pil hebben we gevreeen zonder condoom. Nadien ben ik mijn pil wel blijven innemen, Tis nu ongeveer 14 dagen geleden maar nu krijg ik ineens de gedachte "stel je voor dat ik weer zwanger ben". Ik voel me misselijk, ben sneller moe, mijn shampoo ruikt zo anders dan anders (vorige zwangerschap kon ik de geur van waspoeder ineens niet meer verdragen) en ik ween om het minste. Wat denken jullie? Zou het kunnen of word ik gewoon ziek en beeld ik mij de rest ik misschien?

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 16:46
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou ff je regels afwachten.
En als je je echt ongerust voelt een testje doen of eens langs de huisarts gaan - dan ben je direct zeker.

Groetjes

Marijke & Vince

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]