< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Welke voorspelling heb je gekregen via pendel?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Welke voorspelling heb je gekregen via pendel?
29/08/2008 @ 06:53
jokske

Online Status Bekijk profiel
hoi,hoi,

ik denk dat ik hier één van de enigste ben die nog niet zwanger is van het lijstje...

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 08:11

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@farientje gedondoleerd meid
ik hoop dat je deze week een beetje doorkomt moet wel erg zwaar zijn hoop dat je kleine ook zeker nog een week blijft zitten!
probeer het toch een beetje rustig aan te doen he meis
@jokske
hoe gaat het met jou?
nog niet zwanger wel heel erg jammer! loop je al bij de gyne je bent al zon tijdje bezig ik hoop dat jij ook snel zwanger mag worden!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:23
jokske

ja, ben eigelijk bijna een jaar bezig, alles gehad van onderoeken, niks te zien ....
Wij doen volle moed voort!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:51

dan zou je denken dat het snel goed moet komen he als alles gewoon goed is ik hoop het voor je meid

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 12:32
jokske

ik hoop het ook!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 15:25
Luna

Hoi Meiden!

Hoe is het met jullie?
Hier gaat het allemaal ietsje minder, maar waarschijnlijk valt het allemaal wel mee.

Een 4 weken terug moest ik op controle bij de verloskundige,
en die vond dat de baby aan de grote kant was, dus moest ik
een extra groeiecho laten maken. De benen en het buikje lagen ongeveer 2 weken voor met de groei. Aankomende donderdag moet ik naar de gynaecoloog voor een uitgebreide echo met allemaal metingen, dus hoop maar dat het niet ernstig is ofzo..

Vandaag was ik bij de verloskundige en vertelde dat ik de baby wel minder voelde dan dan anders, zoals afgelopen zondag, ik heb de baby zeker geen 10x gevoeld.. Dus moest ik vandaag ook naar het ziekenhuis, voor een ctg scan, half uur aan dat apparaat gelegen, en gelukkig was de hartslag goed, ook een echo gehad kijken of ik genoeg vruchtwater had, en dat wasz ook goed. Maar ik maak me toch wel zorgen hoor. Hoop maar dat alles goed is.

Hoop dat alles goed gaat met jullie en je kleintje!
Farientje gaat het een beetje? Je zal wel een zware week hebben,
nogmaals veel sterkte gewenst!
En Joske hoop ook echt voor jou dat het snel raak mag zijn!

Liefs Luna

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 21:54
farientje

hoi luna
geloof dat we elkaar een hand kunnen geven.
ondanks alle stres die ik al heb heb ik ook al twee dagen een ctg gehad en een groei echo,om dat ik van het weekend weinig leven voelde.
enkeld bij mij is het net anders om.
ik heb niet zo heel veel vrucht water meer en bij mij is de baby twee weken te klein hij word nu geschat op 2400 gram.
maar ook het hartje is ok.
mocht de baby met 39 weken nog niet geboren zijn dan krijg ik opnieuw een groei echo.
al denk ik zelf niet dat ik de 39 weken ga halen.
mischien is het door de stres maar meneertje romeld behoorlijk veel harde buiken regel matig toch wel lichte voor weeen.
vandaag de crematie van mijn opa gehad wat toch behoorlijk emotioneel was en kregen weer slecht nieuws er achter aan een goede vrien die gaat het eind evan de week niet halen dus de kans is erg groot dat we volgende week wederom weer een crematie hebben.
als er iets tegen zit dan zit ook echt alles tegen he.
ik hoop er dan ook maar op dat miet mijn mannetje alles goed is en dat dit wel spoepel zal verlopen

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:03

hoi meiden wat vervelend allemaal ik heb gister een groeiecho gehad omdat ze dachten dat ik weken voor lag maar hij is gewoon gemiddeld gelukkig.
@luna het gaat vast wel goed met jullie beebje, het buikje ligt hier ook 2 weken voor op de groei de gyne zei dat dit zo hoort! beentjes ja miss heeft 1 van jullie lange benen? of heeft de baby gewoon lekker lange benen van zichzelf ik zou je niet teveel zorgen maken hoor de baby voel je ond die periode vaak wat minder heb vorige zwangerschap ook aan de ctg gelegen ook telkens gelukkig alles goed maar als ik m nu even minder voel pak ik gewoon mn angelsound en ben ik weer gerust.
@farientje oh wat erg eerst je opa,dan nog een goede vriend die niet lang meer heeft wat moet dit een onwijs moeilijke periode zijn voor je dan is ook je mannetje nog steeds aan de kleine kant mag je wel thuisbvallen ook al is hij wat kleiner?
ik hoop ook voor jou dat het verder allemaal soepel zal gaan verlopen! heel veel sterkte meis
hier komt op het moment ook het ene tegenslag na het andere maar dan op financieel gebied moeten maar zien dat we de komende maanden goed gaan rondkomen heb al geld moeten lenen voor boodschapjes maar ja dan volgt er weer een tegenslag maar goed het komt vast hopelijk snel weer goed ik ben al blij dat onze zoontjes het goed doen he liefs

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:57
farientje

margrethk
ja ken er alles van wij leven ook al een paar mnd met een inkomen en moet je ook alles maar weer zien in te halen.
ik mag gelukkig wel thuis bevallen maar de kans zit er wel in dat we er na toch nog wel naar het zkh moeten om de kleine te laten na kijken door de kinder arts.
wel voor de zekerheid twee kruiken in huis.
ik ben er in iedergeval wel klaar voor hij mag van mij best komen ondanks dat ik hem in mijn buik wel zal gaan missen.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:41

ze zeggen wel is geld maakt niet gelukkig nou soms toch wel hoor maar ja, gelukkig mag je wel thuisbevallen en het word inderdaad zon beetje wel is tijd he nu voor je je bent in ieder geval de 37weken gepasseerd dus dat is super, hoop dat je zich nu snel zal komen laten zien

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:28
Luna

Wat erg Farientje! Kan me voorstellen dat je het gevoel heb dat er geen eind aan komt! Het is maar te hopen dat je mannetje nog even blijft zitten. Veel sterkte gewenst

@ margreth.. Hier moeten we ook op de centjes letten hoor, maar dat kan ook niet anders tegenwoordig, lijkt wel of alles elke week duurder word, ik schrik toch telkens weer als ik aan de kassa moet afrekenen Het is gewoon niet meer normaal, ben ook telkens blij als de maand voorbij is en het nieuwe geld er weer is. Maar goed hoop voor je dat het allemaal goed komt!!

Ben gister naar de gyn geweest, met de gedachten dat ik een groeiecho zou krijgen, maar ik stond zo weer buiten, met de mededeling dat ik daarvoor een afspraak moest maken voor volgende week.. HUHHH?? Nu weet ik dus nog niets, moet weer wachten tot dinsdag..

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:07

wat raar.nou hopelijk weet je dan volgende week meer gelukkig is de week al bijna om dat scheelt maar is wel vervelend als je een echo verwacht en het niet krijgt, jullie zijn er allebei al bijna erg spannend

Link naar deze reactie
Vandaag @ 00:50
farientje

idd margrethk
het schiet al aardig op.
ik ga nu toch wel elke avond naar bed met het iedee van zal het vanacht gaan gebeuren.
zelf denk ik niet dat het nog lang duurt, je kent het wel de nestel drang is aanwezig alles klaar willen hebben wasjes weg geen afwas toch nog ff om 23 uur stofzuigen hahahha.
ik ben er helemaal klaar voor van mij mag hij komen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]