Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/08/2008 @ 13:18 Musje ![]() | van harte! |
| 31/08/2008 @ 22:19 Goedele ![]() | Bianca, wat geweldig! ![]() |
| 31/08/2008 @ 22:21 Kim 1975 ![]() | wauw bianca .. proficiat hoor ... aan jullie allebei! vele groetjes kim en lilli |
| 01/09/2008 @ 08:26 Evy ![]() | Bianca een dikke proficiat!!! Super!!!!en Bij ons ivm stoppen met BV... gestopt rond 10/06 en 22/07 positieve zwangerschapstest in handen, dus het kan allemaal he!! Grtz Evy ![]() |
| 01/09/2008 @ 09:57 Claudia ![]() | bianca gefeliciteerd ik ben vorige week pas gestopt met de bv dus ik ben tijdens het bv gewoon zwnager geworden!! |
| 01/09/2008 @ 10:11 Musje ![]() | En ik voed nu twee kinderen dus het zeker niet altijd nodig om te stoppen !!! |
| 01/09/2008 @ 14:44 Kersje | Hey!!! Snel een dikke proficiat aan Bianchita!! Waw, meid, toch positief!! Geniet ervan, het is zo'n wonder he, elke keer... Hartelijk gefeliciteerd voor het hele gezin!! Wij zijn dus nu in België (hihi, ga me dan wel eens weer aanmelden en zo) en al terug goedgekeurd door de gynaecoloog. Ik moet het rustig aan doen en de volgende acht weken doorkomen zonder te bevallen - hihi, en onze kleine spruit ligt al met zijn hoofdje naar beneden! (ben 26 weken zwanger nu). Veel groetjes, Kersje |
| Gisteren @ 12:58 kersje ![]() | Oh, Claudia, wat fijn! Geniet er inderdaad maar van! Je zal echt een babytje in je armen houden binnen zes maanden!! Nog eens proficiat! Kersje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie nog wachten op eerste menstruatie tijdens borstvoeding?

!!
Maar Bootje had ik toch liever wel iets langer willen geven, nou wie weet bij deze baby!
gefeliciteerd!!!
Super!!!!