< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wie toch zwanger dankzij condoomgebruik

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wie toch zwanger dankzij condoomgebruik
06/11/2007 @ 18:29
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
om met de deur in huis te vallen zou ik mijn probleem plus vraag voorleggen
wij gebruiken alleen maar condooms als voorbehoedsmiddel
mijn man wil geen kinderen meer maar ik twijfel nog
nu is mijn vraag wie is er toch zwanger geworden met condooms
kan me bijna niet voorstellen maar ben er toch wel een beetje bang voor stel dat het toch gebeurd ik zal zeer blij zijn daar niet van en hubby ook hoor maar bewust voor kiezen niet
mijn man is zeer voorzichtig en let goed op wat hij doet
groetjes kissie

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 22:21
elize

oh ik zit in precies dezelfde situatie. je hoort wel eens van ongelukjes met condoom maar daar kan ik me niks bij voorstellen. we letten heel goed op. en zwanger worden zonder dat ie scheurt of afglijd, dat kan toch niet?
mijn andere zwangerschappen was ik direct zwanger dus ik ben wel bang dat als er iets mis gaat, dat we dan wel grote kans op zwangerschap zou zijn.
kortom, interessant.
Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 09:03
kissie

hoi hoi
elize ik ben blij dat ik nog een lotgenootje heb ik dacht dat ik als enige hier was
ik ben bij mijn vorige zwangerschappen ook bijna meteen zwanger geraakt 1 maand gewoon en toen voor het echt en was dus al zwanger dus ja ik heb er echt angst voor
omdat we samen voor zoiets moeten kiezen al zou het zeer welkom zijn maar ja hubby wil gewoon niet meer en ziet 3 kinderen niet zitten
en ja het is maar een dun matriaaltje he kan zoveel mee gebeuren
maar goed ze zeggen wel eens dat als je alleen condoom gebruikt dat de kans dat je zwanger wordt binnen een jaar wel een grote kans is maar goed hier is dat nog niet gebeurd dus misschien geluk of wij gebruiken hem goed
iedere keer als het weer einde van de maand is twijfel ik of ik niet zwanger kan zijn best lastig dat je er continu aan denkt ik heb al een keer getest omdat ja ik niet ongi werd na 2 dagen en toch een dag of op de dag dat ik teste ongi werd soms erge buikkrampen soms niks en soms dat ik denk oei dit zijn synthomen
maar goed ik heb er wel duidelijk met hubby over gehad dat er gewoon een kans bestaat dat het een keer zover komt maar dat vind hij dan weer niet erg dan is het zo zegt hij dan
toch denk ik weleens kom maar met die oepsje maar kan het dan niet over mijn hart verkrijgen omdat ik dan denk dat ik het bewust heb gedaan terwijl ik toch niet de heft in handen heb

groetjes kissie

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 09:15
nathalieke

Hoi mijn schoonzus langs mijn vriend zijn kant is ook zwanger geraakt met condoom, er zat waarschijnlijk een gaatje in, en mijn broer heeft het ook al 2 keer voorgehad dat die scheurde, een geluk dat hij het 's morgens ontdekte en dan kon zijn vriendin nog de morningafterpil halen.

Grtz nathalieke

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 12:57
kissie

hoi hoi
oke dan jeetje ja dat is wel even schrikken denk ik
maar een moningafter pil zou ik nooit never te nimmer halen ik denk ook dat de situatie anders is
het is niet gepland en zou ook moeilijk worden financieel maar toch we zouden er best komen en is ooh zo welkom
maar ja we gebruiken nu al meer dan een jaar alleen een condoom en zelfs voor ik zwanger werd heb ik alleen een half jaar condooms gebruikt maar niet zwanger door geraakt
ja je kunt net eentje treffen he een lot uit de loterij
maar goed ik zie wel en ben blij dat ik het met hubby besproken heb wat de risicos zijn en hij zei toen dat het niet mijn schuld was en hij het accepteerde hij zou wel even balen maar zoiets moois door onze eigen fout

iedergeval bedankt voor je verhaal

groetjes kissie

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 22:04
elize

Nou bij ons is het echt helemaal zoals bij jullie. Mijn man heeft dezelfde reaktie, hij wil niet bewust maar als er een ongelukje zou zijn dan komt het zoals het komt. Ik heb nog nooit de pil gehad (hart en vaat ziekten in de familie dus ik durf niet). Een keer heb ik gehad dat ie afgleed, honderd jaar geleden met een onervaren vriendje. Gelijk de morning after pill en verder niks gebeurd. Maar ik zou nu nooit meer de morning after nemen. Wij hebben expres besloten dat mijn man het heft in handen heeft, hoeft hij nooit bang te zijn dat ik iets stiekems doe, wat ik trouwens echt nooit zou doen. Maargoed op een ongelukje hopen is toch niet immoreel?:-)
Verder denk ik altijd van die mensen die toch zwanger raken ondanks condoom, zou die dan toch gescheurt ofzo zijn. Toch niet echt dat je geen flauw idee hebt en dan ineens zwanger. Ik neem aan dat er toch nog enige veiligheid aan het condoom is.
nou leuk om een lotgenoot te hebben, dit is veelal onbespreekbaar in bekende kringen:-) ik heb er bovendien al 3 dus heb helemaal niks te zeuren, en dat doe ik verder ook niet.
groetjes
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 13:20
kissie

hoi hoi
elize ik heb ook 2 schattige dochters en ik mag ook niet klagen hoor ben ook trots maar toch net die ene maakt voor mij nog het gezin compleet

ik vind het net zoals jij een fijn idee dat hubby het heft in handen heeft kan ik nooit de schuld krijgen
het is inderdaad in de omgeving moeilijk te bespreken ik merk dat ook iedereen vind het onze eigen keus en werpen het onderwerp af
ik zie wel wat de toekomst brengt en gaat komen nu hoeft het van mij ook nog even niet wil eerst even deze 2 dames groot brengen en geven wat ze nodig hebben en misschien dat ze groter zijn dat mijn man zelf om draait kinderen makkelijker naar school en dan zelf de handen weer vrij maar ik zie wel vind het ook fijn dat er lotgenoten zijn waar je verhaal tegen kan doen en je begrijpt

groetjes kissie

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 23:42
elize

Hallo
Jij bent geloof ik ook nog redelijk jong (nouja, ook) dan heb je ook iets meer tijd om af te wachten. Ik ben 33 en voel wel dat het eindje in zicht komt, wil denk ik niet voorbij de 35 of 36 nog kinderen proberen te krijgen. Maar dat zal dan wel rust geven als er tussentijds toch niet nog een bij is gekomen. Bij de 3e sloeg mijn man ook heel onverwachts om. Ik had gezegt dat ik het heel graag wilde maar dat ik er nu niks meer aan kon doen, wil niet zeuren enzo. Een aantal maanden later zei hij dat hij het wel wilde. Natuurlijk zijn daar een aantal jaar argumenten aandragen aan vooraf gegaan.
maargoed, het blijkt wel weer nee heb je, ja kun je krijgen:-))
Ik hoop voor jou ook het beste.
Hoe oud zijn jouw kinderen nu? Heel dicht op elkaar als ik het goed heb? Die van mij zijn nu 6, 4 en 1.
ik ga maar eens naar bed.
groetjes
Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 09:58
kissie

hoi hoi
ik ben inderdaad nog jong 25 jaar en wordt begin volgend jaar 26
mijn dochters zijn 2,5 en 1,5 kort op elkaar en ook zo gepland en ook gelukt
ik kan inderdaad nog een paar jaartjes wachten zou ik ook wat prettiger vinden maar stel dat mijn man nu overstag zou gaan zou ik gelijk ja zeggen en niet nog een keer laten zeggen
maar goed ik zie wel wat er komt misschien als onze situatie veranderd met verhuizen enzo en ik weer meer werk dat hij het dan wel ziet
ik heb nog even de tijd voor mijn gevoel mijn klokje tikt nog niet echt maar zou het wel fijn vinden om na mijn 30 geen kidneren meer te krijgen wil eigenlijk jong mama zijn en blijven
maar alles is welkomen wanneer het komt

ik kan me voorstellen dat er bij jou een reden achter zit maar goed wat je ook zei stel dat het op een iets oudere leeftijd komt dan zou het nog welkom zijn en ga je er voor
en zoals nu bij mij zou ik dan in de goed periode zitten en kan het dan niet laten om dan even te zeggen zonder mag je altijd maar goed dat wil hij dan niet en klap ik dicht en wil hele maal niet ik ben het aan het uitstellen en zie het plezier en nut er niet meer van

groetjes kissie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]