[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/11/2007 @ 22:21 elize | oh ik zit in precies dezelfde situatie. je hoort wel eens van ongelukjes met condoom maar daar kan ik me niks bij voorstellen. we letten heel goed op. en zwanger worden zonder dat ie scheurt of afglijd, dat kan toch niet? mijn andere zwangerschappen was ik direct zwanger dus ik ben wel bang dat als er iets mis gaat, dat we dan wel grote kans op zwangerschap zou zijn. kortom, interessant. |
| 07/11/2007 @ 22:04 elize | Nou bij ons is het echt helemaal zoals bij jullie. Mijn man heeft dezelfde reaktie, hij wil niet bewust maar als er een ongelukje zou zijn dan komt het zoals het komt. Ik heb nog nooit de pil gehad (hart en vaat ziekten in de familie dus ik durf niet). Een keer heb ik gehad dat ie afgleed, honderd jaar geleden met een onervaren vriendje. Gelijk de morning after pill en verder niks gebeurd. Maar ik zou nu nooit meer de morning after nemen. Wij hebben expres besloten dat mijn man het heft in handen heeft, hoeft hij nooit bang te zijn dat ik iets stiekems doe, wat ik trouwens echt nooit zou doen. Maargoed op een ongelukje hopen is toch niet immoreel?:-) Verder denk ik altijd van die mensen die toch zwanger raken ondanks condoom, zou die dan toch gescheurt ofzo zijn. Toch niet echt dat je geen flauw idee hebt en dan ineens zwanger. Ik neem aan dat er toch nog enige veiligheid aan het condoom is. nou leuk om een lotgenoot te hebben, dit is veelal onbespreekbaar in bekende kringen:-) ik heb er bovendien al 3 dus heb helemaal niks te zeuren, en dat doe ik verder ook niet. groetjes |
| 08/11/2007 @ 23:42 elize | Hallo Jij bent geloof ik ook nog redelijk jong (nouja, ook) dan heb je ook iets meer tijd om af te wachten. Ik ben 33 en voel wel dat het eindje in zicht komt, wil denk ik niet voorbij de 35 of 36 nog kinderen proberen te krijgen. Maar dat zal dan wel rust geven als er tussentijds toch niet nog een bij is gekomen. Bij de 3e sloeg mijn man ook heel onverwachts om. Ik had gezegt dat ik het heel graag wilde maar dat ik er nu niks meer aan kon doen, wil niet zeuren enzo. Een aantal maanden later zei hij dat hij het wel wilde. Natuurlijk zijn daar een aantal jaar argumenten aandragen aan vooraf gegaan. maargoed, het blijkt wel weer nee heb je, ja kun je krijgen:-)) Ik hoop voor jou ook het beste. Hoe oud zijn jouw kinderen nu? Heel dicht op elkaar als ik het goed heb? Die van mij zijn nu 6, 4 en 1. ik ga maar eens naar bed. groetjes |
[Reageer]

wie toch zwanger dankzij condoomgebruik