< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Wie gaan er ook voor een tweede kindje.

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Wie gaan er ook voor een tweede kindje.
01/09/2008 @ 14:17
wondertje

Online Status
Goeiemiddag iedereen,

Dit weekend de trouw van mijn schoonbroer gehad. Zaterdagmorgen was ik al om 5u30 wakker, om 6u opgestaan. Om 6u45 was ik reeds bij de kapper. Het was een prachtig feest en lagen in ons bedje om 4u30. Dus bijna 24u wakker, en dit voor een zwangere, ik ben fier op mezelf. Buiten opgezwollen voeten had ik nergens last van; Gelukkig had ik andere schoenen mee zodat ik af en toe eens kon omwisselen.
Zondag was er dan opnieuw een feestje. een after wedding beach party. Terug enormplezant en pas in ons bed om 22u30. Dus een zwaar weekend maar ik heb ervan genoten en was blij dat ik het nog kon meemaken. Vandaag ben ik dan officieel in zwangerschapverlof. Gelukkig want er moeten nog een aantal zaken voor de geboorte gebeuren.

Voor de rest niet veel speciaals.
Ann, ik blijf voor je duimen hoor!!

groetjes

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 14:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo meiden,

Al weer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, de tijd vliegt ook zo vreselijk snel voorbij. Ik was even benieuwd of er al meiden hun ukkie hebben mogen verwelkomen, maar voro zo ver ik heb bijgelezen lopen er nog een behoorlijk aantal rond met een mooie dikke buik.

Ik wilde nog even vertellen, voor de meiden die telkens zo meegeleeft hebben met mij, dat wij 18-8 het beste nieuws te horen hebben gekregen wat we hadden kunnen krijgen. Op deze echo was helemaal niets meer te zien van wat ooit een cystenier was. Ons mannetje is dus nu helemaal gezond verklaard en alle zorgen die we hadden zijn daardoor nu ook opeesn weggenomen. Dit betekent dat mijn zwangerschapscontroles nu gewoon verder gaan zoals het altijd had moeten zijn, gewoon bij de verloskundige ik heb geen medische indicatie meer, dus mag ook gewoon thuis bevallen en daar gaan we dus ook voor.

Ons mannetje is nu al een klein groot wonder!

verder verloopt de zwangerschap nog steeds soepeltjes alhoewel er sinds de 34 weken nogal wat aan het rommelen is geslagen. Afgelopen dinsdag bij verlos is bevestigd dat ons mannetje al heel diep is ingedaald en er helemaal klaar voor ligt en dat is te voelen!

Helaas zegt dit niets over wanneer ik ga bevallen, dus we gaan rustig in ons slakkengangetje door en genieten nog maar even van de laatste loodjes.

Tot zo ver even een update.

Liefs Marjolein

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 14:32
Ann

Super Marjol!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:14
wondertje

Online Status
Marjolein, beter nieuws kon je je niet voorstellen. Ik ben zoooooo blij voor jullie, echt waar!

Hier nogniets dat wijst op een nakende bevalling, zucht... . Alles is klaar voor de komst dus laat maar komen!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:16
Evy

Marjolein wat super nieuws!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]