Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2008 @ 14:17 wondertje | Goeiemiddag iedereen, Dit weekend de trouw van mijn schoonbroer gehad. Zaterdagmorgen was ik al om 5u30 wakker, om 6u opgestaan. Om 6u45 was ik reeds bij de kapper. Het was een prachtig feest en lagen in ons bedje om 4u30. Dus bijna 24u wakker, en dit voor een zwangere, ik ben fier op mezelf. Buiten opgezwollen voeten had ik nergens last van; Gelukkig had ik andere schoenen mee zodat ik af en toe eens kon omwisselen. Zondag was er dan opnieuw een feestje. een after wedding beach party. Terug enormplezant en pas in ons bed om 22u30. Dus een zwaar weekend maar ik heb ervan genoten en was blij dat ik het nog kon meemaken. Vandaag ben ik dan officieel in zwangerschapverlof. Gelukkig want er moeten nog een aantal zaken voor de geboorte gebeuren. Voor de rest niet veel speciaals. Ann, ik blijf voor je duimen hoor!! groetjes |
| 04/09/2008 @ 14:32 Ann ![]() | Super Marjol! |
| 04/09/2008 @ 16:14 wondertje | Marjolein, beter nieuws kon je je niet voorstellen. Ik ben zoooooo blij voor jullie, echt waar! Hier nogniets dat wijst op een nakende bevalling, zucht... . Alles is klaar voor de komst dus laat maar komen!! |
| 05/09/2008 @ 13:16 Evy ![]() | Marjolein wat super nieuws!!! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie gaan er ook voor een tweede kindje.

. Alles is klaar voor de komst dus laat maar komen!!