< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » al 5 maanden niet ongesteld!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
al 5 maanden niet ongesteld!
07/11/2007 @ 23:10
alexxx

Online Status
Hoi meiden,

Ik wil hier mijn verhaal kwijt om te kijken of er anderen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt als ik...

Het begon allemaal ermee dat ik 1 keer de pil vergeten was in mijn stop week werd ik vervolgens niet ongesteld dus test halen. Niet zwanger... Na een paar dagen nog een test Niet zwanger... dus ik begonnen aan mijn volgende maand en de dokter gebeld daar nog een test gedaan ongeveer 2 weken na mijn stopweek en steeds negatief. maand 2 dus 2de stopweek weer niet ongesteld terug naar de dokter ik moest stoppen met de pil. Dus ik een maand gestopt dan zou er een tussentijdse bloeding op moeten treden maar nee hoor niets ook niet in de stopweek dus doorverwijzing naar de gynocoloog ondertussen nog 2 testen gedaan allebei negatief. Ik weer begonnen aan de pil want zo'n condoom vind ik niks en m'n vent ook niet. Op de echo was niets te zien behalve 5mm slijmvlies wat er normaal gesproken uit zou moeten komen in de stopweek. Dus ik kreeg een kuur progesteron netjes gedaan nu 2 weken wachten maar weer niets...

Nu ga ik volgende week de gyn. weer bellen omdat ik nog steeds die niet gekregen heb! Dit was ook de afspraak na 2 weken wachten terug naar de gynacoloog.

Ik ben erg benieuwd en een beetje bang wat ze nu gaan doen...

Ondertussen heb ik wel zere borsten gekregen die ook gespannen aanvoelen ik ben veel misselijk maar dit kan ook nog van de kuur progesteron komen. Ik wacht het allemaal af en ga niet meer testen want ik word dara harstikke van.

Ik hoop dat jullie reageren op mijn verhaal, zou dit heel prettig vinden en hopelijk is het een steuntje in de rug.

Alexxx

Link naar deze reactie
11/11/2007 @ 13:50
alexxx

Online Status
overtijd
Echt niemand, die zoiets meegemaakt heeft???

Link naar deze reactie
11/11/2007 @ 14:53
eenmama

Nee, heb dit niet meegemaakt. Maar zwanger ben je volgens mij zeker niet. Dan was er op de echo echt een vruchtzakje of meer te zien.
't Is wel een raar verhaal, kan me voorstellen dat je er onrustig van wordt. En je borsten die gespannen zijn, zullen wel een soort pre-menstrueel iets zijn.
Toch naar de gyne, zou ik zeggen. Sterkte!
Link naar deze reactie
11/11/2007 @ 15:01
mel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik zou ook eens naar de gyne gaan, het is waarschijnlijk iets hormonaal, veel succes

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 13:56
Jitske

Online Status Stuur bericht
Jeetje wat een verhaal, maar aan je banner zie ik dat je wel in verwachting bent...
Hoe is het nu met je?? Vruchtje heeft niet geleden aan de hoeveelheid progesteron?

Fijne zwangerschap!
Groetjes Jitske

Link naar deze reactie
08/12/2007 @ 01:39
Djamti

Online Status Stuur bericht
hoi alexxx,
Je hoeft je niet druk te maken dat je zere borsten heb ,ik heb ook las daar van.aug heb ik een miskraam gehad en daarna begon het.Elke maand weer hetzelfde .het is zo erg dat ik denk van deze maand ben ik zeker zwanger maar nee hoor.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]