< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?
14/07/2008 @ 09:28
maribel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
linda;jammer.Maar je hoort wel meer dat er kindjes voortkomen uit vakanties.Dus wie weet?

eagletje;spannend!hopelijk blijven ze weg.Rond je testen is nogal vroeg voor een pos.resultaat.Dus wie weet...

thralgi: hopelijk helpt de ovulatietest!
En zie je binnenkort 2 streepjes op je zwangerschapstest.

Ik heb weer een slapeloze nacht achter de rug.Last van buikpijn.
Gelukkig dat het niet zo lang meer is ...

Maribel

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:40
linda

Online Status Bekijk profiel
Ja ik hoop het zo. De moed zakt me wel een beetje in mijn schoenen... Het is nu al een jaar geleden dat ik zwanger ben geraakt. Ik hoopte na mijn curretage in oktober snel weer zwanger te zijn.. maar ja ga nu al naar ronde 10 en ik zie iedereen om me heen redelijk makkelijk zwanger worden... en dat doet pijn!
Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:47
bloemke

Linda ik weet hoe je je voelt wij zijn nu 17 maanden bezig om zwanger te raken. En Om je heen zie je de een na de ander zwanger worden. En dan hoor je er ook nog bij dat het niet gepland was.
Dan wordt ik soms echt heel erg grrrrrr.
En daarna zijn de buien weer in alle hevigheid aanwezig.
Ik brand een voor jou en mij(en natuurlijk ook voor die andere die lang moeten wachten om hun droom waar te laten worden).
Dat we maar snel mogen zijn.

Maribel ik zal voor jou een branden dat je komende nachten vol heerlijke slaap mogen zijn en dat je een voor spoedige bevalling hebt met een mooie als cadeautje.

bloemke.

[Laatst gewijzigd door bloemke - 14/07/2008 @ 14:48] - Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 15:41
linda

Hey Bloemke,

Ik zit nu echt middenin mijn periode. zit nu midden in mijn en dan is daar altijd het gat. Het gat waar ik iedere maand weer in val... Over twee weekjes gaan we op vakantie en daarna naar de gyn.

Ik kan niet meer tegen die onzekerheid..

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 18:48
eagletje

Online Status
Hoi allen, hier nog geen te zien. Wel regelmatig buikpijn alsof 'k ongesteld ga worden. Anders nergens last van (wel reuzehonger ). We zitten aan dag 40 momenteel, Heb wel begin dit jaar nog eens een cyclus van 42 gehad. Als er tegen donderdag nog geen zijn gaan we es opnieuw testen.
Hopelijk blijven ze weg ...

Aan iedereen en !!!
Zal ook een voor jullie branden

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 07:21
bloemke

Hier nog geen ongi maar mijn temp is gekeldert en dat wil altijd zeggen dat de ongi eraan komt zal vandaag of morgen wel zijn.

Dan dus op naar het volgende onderzoek. Een baarmoederfoto. En daar zie ik dus enorm tegenop want die zijn door de regel heel pijnlijk.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 18:37
thrallgi

Sterkte Linda en Bloemke, het is idd heel lastig om iedereen rond je heel snel en soms ongepland zwanger te zien worden. Kan er ook genoeg van meepraten, we zitten hier wat in hetzelfde schuitje meiden.

Maribel, nog even doorbijten, binnenkort ga je zo heel gelukkig zijn ( en wij voor jou)een klein babymeisje in je armen houden mmmm.Lucky girl .

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:26
bloemke

Hier is de ongi dus gekomen. Op naar ronde 15.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:17
linda

he bloemke .
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 14:22
maribel

bloemke;wat jammer!
Snap jullie heel goed hoe jullie je voelen terwijl iedereen om je heen wordt en zelf niet.Na mijn mk was ik enorm jaloers op al die .
Maar jullie tijd komt ook hoor.En ik blijf zolang voor jullie .
Vandaag weer op controle geweest.Deze keer wel gekeken of ik ontsluiting had(heb last van voorweeen).En ja hoor;ik heb een goede vinger ontsluiting en baarmoederhals is ook al goed verweekt.Ziet er dus goed uit.
Maribel

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:17
linda

Tja Maribel het is inderdaad erg lastig. Het stomme is dat je weet dat je positief moet blijven, maar dat dit af en toe heel erg moeilijk is.

Dat klinkt goed!! Spannend hoor!! Kunnen ze dan al zeggen wanneer het dan ongeveer gaat komen?? Je houdt ons wel op de hoogte toch?

Ben je zenuwachtig? Lijkt me toch wel heel erg raar zo'n bevalling..
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 18:07
maribel

neen,ze kunnen niet zeggen wanneer ongeveer.Het kan vandaag nog maar evengoed binnen 3weken.
Als ik wil kan ik wel een datum afspreken om in te leiden.Zo heb ik de zekerheid dat ik met epiduraal kan bevallen.Ik heb erfelijke trombozeneiging waardoor ik preventief elke dag tijdens mijn zwangerschap bloedverdunner moet spuiten.Nu moet er minstens 12u tussen die spuit en epiduraal zitten.Dus de kans is groot dat het zonder wordt.
Nu weet ik niet goed wat ik wil.Ik wil de natuur zijn gang laten gaan maar wou wel bevallen met epiduraal.
Weer iets om over na te denken.Wat zouden jullie doen?
Maribel

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 18:41
linda

Jemig dat is wel heftig om elke dag te moeten spuiten. Tja wat ik zou doen. Ik weet het niet. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Hou je het nog wel een beetje vol? De laatste loodjes zijn erg zwaar denk ik zo. Zeker het slapen zal wel niet zo lekker meer gaan. Ik ben erg benieuwd... ook naar de naam.

Is dat een gek idee dat dit echt de laatste dagen/ weken met z'n twee is? Lijkt me zelf namelijk erg gek. Al denk ik dat als je kindje eenmaal geboren is dat het lijkt alsof het nooit anders is geweest. Succes met de laatste loodjes
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 11:05
thrallgi

Maribel, moest ik in jou plaats zijn dan denk ik dat ik zou kiezen voor het trombose spuitje, en hopen dat de bevalling vlot verloopt . Want stel je voor dat je tijdens de bevalling een stolsel ergens opdoet... Het is voor je eigen veiligheid he . wat raadt de gyne aan?

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 09:40
bloemke

Volgens mij is het vakantie hier het is zo rustig.

Hier is de ongi bijna weg. Dus kunnen we weer bijna aan de babyknuffel.
Volgende ronde krijg ik pas mijn HSG want ze hebben nu vakantie dus het kon niet meer.
Ik hoop dat het niet meer nodig is eigenlijk.

Maribel hoe is het de laatste loodjes?
Ik zal duimen dat je geen ruggeprik nodig hebt en alles voorspoedig verloopt.

bloemke.

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 11:19
linda

Hey

Nóg geen vakantie hier. Ik ben de laatste zaken aan het afwerken. Donderdagmiddag is het dan eindelijk zover , eindelijk vakantie!! Zaterdag vertrekken we.

Bloemke ik zal voor je .

Maribel succes!!!
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 16:52
bloemke

Linda prettige vakantie.

bloemke.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:31
thrallgi

Maribel, nog iets minder dan een week, spannend, begin je al zenuwachtig te worden?

Linda morgen vakantie voor jou, geniet ervan. Wij moeten nog even wachten op onze vakantie( pas eind september). Oh ja het is ook wel leuk, iedereen heeft zijn vakantie achter de rug en wij mogen er dan nog aan beginnen .
Naar waar vertrek je zaterdag?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:10
linda

Hey dames,

Dank je wel. We vertrekken zaterdag naar Mexico. We gaan daar de mayaroute doen door mexico, guatamala en belize. Gelukkig is dolly (orkaan) daar niet meer... maakte me nog wel even zorgen. Voor diegene die het eraan toe hebben, een hele fijne vakantie!!

Liefs
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]