[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/11/2007 @ 15:09 Sterre ![]() | niemand die haar ervaring wil delen? ![]() |
| 25/11/2007 @ 21:16 | uitblijven menstruatie hallo , Ik heb 6 jaar de pil genomen, mercilon, nu hebben we besloten om met de pil te stoppen. Maar nu vandaag al dag 31 ben ik nog steeds aan het wachten om ongesteld te worden. Maar aangezien ik niet alleen ben .... Zal ik me maar nog geen zorgen maken ???! Groetjes |
| 26/11/2007 @ 10:32 snuitje ![]() | nee fram...geen zorgen maken denk ik. |
| 26/11/2007 @ 15:41 ALEXANDRA | Hoi Fram Ik ben in juni gestopt met de pil en pas in oktober ongesteld geworden. |
| 28/11/2007 @ 09:02 snuitje ![]() | amai zeg... en wat zei je huisarts of gynea ervan? of heb je dat niet nagevraagd of dat normaal was? |
| 28/11/2007 @ 09:05 | Hey Sterre Ik ben voor mijn zoontje Lubbe gestopt met Nuvaring, 1ste cyclus was 27 dagen, 2de was ik zwanger (cyclus was gelijkaardig denk ik, ik heb toen positief getest op dag 28). Nu zit ik in mijn eerste ringvrije cyclus voor een tweede kindje. Deze maand gaan we er nog niet echt voor. Ik ben benieuwd of het opnieuw zo goed zal meevallen ![]() |
| 29/11/2007 @ 08:34 Nina | Cyclus na stoppen met pil Mijn ervaringen na het stoppen met de pil (eind juli) zijn als volgt: 1e cyclus duurde 29 dagen (nog onder invloed van de pil neem ik aan), 2e cyclus 40 dagen, 3e cyclus 30 dagen en 4e cyclus 34 dagen. Er is dus inmiddels wel een soort van regelmaat te zien. Tijdens de 2e cyclus had ik rond dag 20 een lichte tussentijdse bloeding. Tijdens de 4e cyclus had ik rond dag 27 2-3 dagen last van menstruatiepijnen en lage rugpijn, vond ik wel vreemd. Toen had ik even zoiets van 'zou het toch al gelukt zijn?'. Maar dat zal wel nog met het ontpillen te maken hebben gehad. |
| 09/12/2007 @ 11:13 | nog steeds niet hey meiden, Nu ben ik al twee weken en twee dagen overtijd maar heb dus na het stoppen van mijn pil mijn regels nog niet doorgekregen ik heb al een test gedaan de eerste week maar die zei dat ik niet zwanger was. Ook 6 jaar geleden voor ik begon met de pil voelde ik mijn eisprong tot op de dag en was ik heel regelmatig. Iemand raad? Steeds welkom ... groetjes |
| 10/12/2007 @ 08:53 snuitje ![]() | Kan zijn na t stoppen van de pil dat je lichaam niet of niet direct op gang komt... Lees mijn profiel maar eens.... ![]() |
| 10/12/2007 @ 22:57 | het snuitje hey snuitje, Dat is inderdaad niet zo simpel na dat lezen. Trouwens ik ben 21 we zijn bijna leeftijdsgenootjes. Van welke kanten ben je ? Ik hoop dat je niet te snel meer moet wachten. Ik ben nu donderdag 3 weken overtijd, ik zal dus nog maar niet panikeren zeker? groetjes |
| 12/12/2007 @ 09:24 snuitje ![]() | Ik ben van Limburg... Ik zou niet panikeren, maarja.. maar als je zo bv al 3 lange cyclussen gehad hebt, en ze worden niet korter...dan wel es navragen. |
[Reageer]

cyclus na stoppen met pil/nuvaring

(proficiat trouwens aan jullie!)
Toen had ik even zoiets van 'zou het toch al gelukt zijn?'. Maar dat zal wel nog met het ontpillen te maken hebben gehad.