[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/11/2007 @ 13:51 Anja | Hallo iedereen, Ik had even een vraagje: kunnen jullie me tips geven over waar ik zwangerschapskleding kan vinden voor grotere maten in regio vlaams-brabant? want ik was daarnet naar de C&A geweest, maar daar gingen de broeken maar tot maat 46 en ik zou een 48 a 50 nodig hebben omdat ik brede heupen heb ... Alvast bedankt voor de tips! groetjes Anja |
| 09/11/2007 @ 14:48 herfstmeisje ![]() | ik heb in de c&a nogtans een zwangerschapsbroek gekocht maatje 50/52 |
| 09/11/2007 @ 15:05 Anja | Hzy herfstmeisje, In deze C&A ging het maar tot 46, stond op de ticketjes, maar is wel maar een kleine afdeling, dus misschien heeft het daar iets mee te maken ... groetjes |
| 10/11/2007 @ 14:54 Mariël ![]() | Ik kon bij Miss Etam goed slagen, maar ik weet niet of deze winkel ook in België te vinden is. Groetjes, Mariël |
| 11/11/2007 @ 22:24 Ellen | Hey meiden, Wie al eens uit 3suisses en toestanden besteld heeft... Er is blijkbaar een site waar je online zwangerschapskledij kan bestellen. Tot 60% goedkoper... Voor wie het niet ziet zitten vruchteloos winkels af te lopen en energie te sparen. Je kan 't thuis laten komen en gewoon terugsturen indien niet goed. Is wel steeds mode van vorig jaar maar ja, alsof niemand zijn kledij van vorig jaar meer aandoet... Anyway, vriendin ging me site doorsturen. I'll let u know for who's interested... Greetz |
| 12/11/2007 @ 08:54 Anja | Hey Ellen, Ik ben zeker geinteresseerd, dus laat maar weten welke site het is ... Groetjes Anja |
| 12/11/2007 @ 09:55 M ![]() | Hoi Anja, Bij Suikerbuikje in Londerzeel hebben ze wel een paar basiszaken zoals broeken en T-shirts van Fragile in grote maten. http://www.suikerbuikje.be Ik heb ook een broek gevonden in de C&A en heb ook maat 48/50. HEt probleem is inderdaad dat ze die maten niet altijd hebben, en ook niet in alle modellen. Anders eens een ander filiaal proberen? Ik heb ook een broek gekocht bij Miss Etam, maar da's inderdaad in Nederland en die hebben ze hier niet. Veel succes! M |
[Reageer]

zwangerschapskleding grote maten Vlaams-Brabant