< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschapskleding grote maten Vlaams-Brabant

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschapskleding grote maten Vlaams-Brabant
09/11/2007 @ 13:51
Anja

Hallo iedereen,

Ik had even een vraagje: kunnen jullie me tips geven over waar ik zwangerschapskleding kan vinden voor grotere maten in regio vlaams-brabant? want ik was daarnet naar de C&A geweest, maar daar gingen de broeken maar tot maat 46 en ik zou een 48 a 50 nodig hebben omdat ik brede heupen heb ...

Alvast bedankt voor de tips!

groetjes
Anja
Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 14:48
herfstmeisje

Online Status Bekijk profiel
ik heb in de c&a nogtans een zwangerschapsbroek gekocht maatje 50/52

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 15:05
Anja

Hzy herfstmeisje,

In deze C&A ging het maar tot 46, stond op de ticketjes, maar is wel maar een kleine afdeling, dus misschien heeft het daar iets mee te maken ...

groetjes
Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 14:54
Mariël

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik kon bij Miss Etam goed slagen, maar ik weet niet of deze winkel ook in België te vinden is.

Groetjes,
Mariël

[Laatst gewijzigd door Mariël - 12/11/2007 @ 09:13] - Link naar deze reactie
11/11/2007 @ 22:24
Ellen

Online Status
Hey meiden,

Wie al eens uit 3suisses en toestanden besteld heeft... Er is blijkbaar een site waar je online zwangerschapskledij kan bestellen. Tot 60% goedkoper... Voor wie het niet ziet zitten vruchteloos winkels af te lopen en energie te sparen. Je kan 't thuis laten komen en gewoon terugsturen indien niet goed. Is wel steeds mode van vorig jaar maar ja, alsof niemand zijn kledij van vorig jaar meer aandoet...

Anyway, vriendin ging me site doorsturen. I'll let u know for who's interested...

Greetz

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 08:54
Anja

Hey Ellen,

Ik ben zeker geinteresseerd, dus laat maar weten welke site het is ...

Groetjes
Anja
Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 09:55
M

Hoi Anja,

Bij Suikerbuikje in Londerzeel hebben ze wel een paar basiszaken zoals broeken en T-shirts van Fragile in grote maten. http://www.suikerbuikje.be
Ik heb ook een broek gevonden in de C&A en heb ook maat 48/50. HEt probleem is inderdaad dat ze die maten niet altijd hebben, en ook niet in alle modellen. Anders eens een ander filiaal proberen?

Ik heb ook een broek gekocht bij Miss Etam, maar da's inderdaad in Nederland en die hebben ze hier niet.

Veel succes!
M

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 12:15
San

Hoi meiden, in de Inno kan je Noppies kopen tot maatje 48 ongeveer. Ik heb daar een heerlijke rekbare zwangerschapsbroek gekocht waar je perfect in kan passen. Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog cache-cache broeken (rekbaar en omplooibaar, zitten supergoed), die ik ga verkopen als ik bevallen ben maar daar ben je nu natuurlijk niets mee.

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 08:42
Melissa

Ik heb ook maatje 48 gevonden in C&A Maar 't kan idd zijn dat je een paar filialen mag doen..
In Premaman heb je broeken tot maatje 46 maar wel in stretch, ik heb normaal ook 48/50 maar daar kan ik dus zonder problemen in !en ook op de site van neckermann (neck.nl of neck.be) heb je een deel zwangerschapskleding die je dan kan bekijken tot op de millimeter en meestal zelfs tot maat 52! Hopelijk ben je hier wat mee!

[Laatst gewijzigd door Melissa - 15/11/2007 @ 08:45] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]