Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/01/2008 @ 14:24 nathalie | isje, Ik vind t echt erg voor je en dat je vriend dat zei moet wel hard aangekomen zijn zeg!! Mn man kiest dus voor mij als het erop aan komt en dat heeft hij nu ook gedaan dus. (we zijn wel al 12 jaar samen) Ik weet niet wat ik in jou situatie zou doen wanneer mn man dat zou zeggen als ik heel eerlijk ben.. groetjes nathalie |
| 12/01/2008 @ 20:36 candy | god Isje,....ja die reactie van je man begrijp ik eerlijk gezegd ook niet en zou ook niet weten hoe je daar het beste mee omgaat,... Nathalie wij zijn ook 12 jaar samen waarvan bijna 6 getrouwd,... en hier is het ook dikwijls als ezr ruzioe is over de ouders,... langst beide kanten dan,... wij hebben echt met geen enkele kant chance ... vind dit soms zoo erg!!! daarjuist was het dus ook weer prijs,... Mijn ma had gevraagd om volgende zaterdag te gaan eten met mijnma, erbij,... maar die twee praten niet echt, mijn ma komt alleen als hij met de late staat,.. en als ze is babysit, kan er nog geen goeiedag vanaf,... maar omdat ze graag voor haar verjaardag is in t weekend wil gaan eten vraagt ze hem mee,;;. en vorig jaar is hij mee geweest ikke dus nu smeken en zagen.... maar het antwoord blijft nee ik dus derjuist tegen mijn ma gezegd dat hij niet mee ging en gaat babysitten op ons kleintje 6 mnd dus goed ze ging iets reserveren is hij nu dus al de hele avond slecht gezind dat ik op een zaterdag heb afgesproken en we maar op een vrijdagavond moeten gaan,... echt erg ik vind dit dus echt kinderachtig,... het is toch te belachelijk, hij wou niet mee, en heeft er ook niks op gezegd van ga mùaar in de week en nu dat mijn ma belt om af te spreken ist ineens een probleem,... erg erg erg mannen he,.... sorry voor mijn klaagzang ben blij dat ik het effe met iemand kan delen,.... groetjes Candy ![]() |
| 14/01/2008 @ 13:35 | Hallo allemaal, Weer een deel verhalen amai, ik denk dat je echt moet proberen de relatie met je man optimaal te houden, wij vrouwen kunnen er beter over praten over onze gevoelens die we hebben tov onze schoonouders, maar ik denk dat mannen dat vaak opkrotten, ik merk dat hier thuis. En soms zal het voor hun gewoon teveel worden. De situatie is voor ons als schoondochters al zo pijnlijk, ... Wij zijn de zaterdag nog daar geweest, ik doe het vooral voor onze kinderen. Maar ze zullen zelf niet bellen hoe het met de kinderen gaat ofzo, alles moet van ons uit komen, maar zo blijft het niet werken... ik ben nog altijd ergens gelukkig dat het zijn biologische moeder niet is die zo is. Probeer er nog eens rustig over te praten met jullie twee zou ik zeggen, en eventueel zoeken naar een oplossing, het zal niet gemakkelijk zijn, ... vele groetjes, |
| 21/01/2008 @ 10:36 nathalie | wel fijn om te weten dat ik duidelijk niet de enige ben met zulke schoonouders!!( voor jullie niet zo fijn natuurlijk) Als ik jullie verhalen weer zo lees wordt ik zo boos op al die schoonouders, ze verpesten zoveel maar ook voor zichzelf. ik denk idd dat mannen zich niet zo snel uiten en het vast ook erg vinden dat hun ouders zo doen maar het niet zo vaak zeggen als wij. maar ze moeten natuurlijk wel achter ons staan als we zo naar behandeld worden door hun ouders. Ik geloof altijd dat eerlijkheid het langst duurt en zolang we eerlijk blijven ze het zelf allemaal verpesten en zich vervreemden van hun eigen kinderen. Zo werkte het bij ons ook. Wij hebben na die kaart ook niets meer gehoord, ik denk dat mn schoonmoeder zich verplicht voelde iets terug te doen maar mij gewoon echt niet meer wil zien. Ryan begint nu ineens zoveel te leren en steeds beter t epraten ze weten niet wat ze missen! veel sterkte |
| 21/01/2008 @ 10:39 nathalie | nog even dit. Ik vind ook altijd veel steun bij mn moeder hoor. (niet alleen omdat ze ook een hekel aan ze heeft) daar zijn moeders ook voor natuurlijk, maar je wil natuurlijk het liefst dat je die van je man krijgt maar dat komt uiteindelijk wel, het hij staat er natuurlijk altijd tussen en schaamt zich ms wel voor hun gedrag. groetjes nathalie |
| 29/01/2008 @ 18:44 nathalie | ik was benieuwd hoe t met jullie gaat, nog nieuws over de schoonouders? Ik hoop ook dat t beter gaat met jullie relaties en dat die mensen er weer niet tussen komen. Ik zat laatst op t forum van de libelle te lezen en schrok me rot t zou zo mijn schoonmoeder kunnen zijn met als topic boze schoonmoeder. Zoveel dingen klopte (hoewel ik dan erger werd afgeschilderd dan de werkelijkheid en sommige incidenten niet waar zijn) Ik heb gereageerd en mijn kant van t verhaal verteld gewoon als kant van een andere schoondochter uit haar reactie bleek dat zij het niet was. Eigenlijk vond ik dit erg jammer, maar ik ben het wel wat meer van haar kant gaan bekijken. ms dat ze ook 1 van jullie schoonmoeder zou kunnen zijn.. groetjes nathalie |
| 07/02/2008 @ 20:11 candy | hey meiden hier gaat alles rustig (voorlopig toch nog) zijn gangetje,... Mayake verschrikkellijk zo'n bemoeial,...daar zou ik ook niet mee kunnen leven ze,.... en tiamo jou begrijp ik ook heel goed,... mijn schoonma is ook zo erg he,... allee ik moet eerlijk zijn wij bellen ook niet meer naar hen ,... dus ze bellen zelf wel om langst te komen of af te spreken,... vroeger belde ik wel vaker, maar dat was voor alle grote problemen,... en mijn ventje is zoiezo niet zo'n beller, ze wonen nogal ver van hier (mss een groot geluk) allee vorig we stuurt ze een sms'je dat haar e man dinsdag op de spoed heeft gelegen,... raar he,... ipv te bellen ofzo,... heb ik nat wel een sms'je terug gestuurd,... maar vond het toch heel raar,... waarschijnlijk zal ze nu wel slecht gezind zijn dat we niet gebeld hebben,.... och probeer het mij niet te veel ann te trekken,.... vele groetjes iedereen ![]() |
| 16/05/2008 @ 13:14 nathalie | ik weet niet of er nog mensen hier zijn van deze oude topic, maar wilde toch even zeggen dat ik het na bijna een jaar geen contact toch heb bijgelegd met mn schoonouders. Ik ben heel blij, maar ik kan nu niets fout doen dus s wel even schrikken! maar voor iedereen is het het beste weer contact te hebben. hopelijk komt t met de andere schoonmoeders ook nog goed! groetjes nathalie |
| 18/05/2008 @ 14:55 nathalie | ja sabba als ik jou verhaal zo lees moet ik daar ook niet aan denken!! zo is die van mij gelukkig niet, maar zoals je gelzen hebt hebben wij ook een moeilijke tijd gehad. Ik vind dat je best wat tegen haar kan zeggen hierover of nog beter je man!! mn schoonmoeder paste altijd 1 dag op toen ze dat plots niet meer wilde hebben we gelukkig een kinderdagverblijf gevonden maar nu vind ze het jammer dat ze geen vaste oppasdag meer heeft. Ik vind het fijn dat ze graag wilt oppassen maar het is nu eenmaal zo gelopen en ik kan haar geen vaste dag bieden op dit moment, maar dat durf ik nog niet te zeggen... groetjes |
| 20/05/2008 @ 21:24 nathalie | sabba, mijn schoonmoeder is ook zo. mn man had het dus wel gedaan (commentaar gegeven destijds en daardoor hebben we ze een jaar niet gezien. Maar dat is verleden tijd. Ik vind idd wel dat t rustig aan moet gebeuren allemaal. Toch ben ik blij dat mn man zn mond wel open heeft gedaan want ik heb t idee dat t nu alleen maar beter gaat worden. Hopelijk doet jou man dat ook. Nu ik zwanger ben van de 2e zijn ze helemaal blij, maar dat waren ze ook van mn eerste zwangerschap. groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

geen contact met schoonouders(vanwege mij)

. Wij hadden een tapijt gekocht, zij bracht het terug omdat ze vond dat er een foutje in zat. Ze ging komen helpen met behangen, maar ze bracht wel zelf het behang mee (en dat was niet naar mijn goesting). Toen we ons huis net hadden gekocht, vond ze het vast tapijt dat er lag niet mooi, op een dag kwam ik thuis van het werk en het vast tapijt lag in de tuin. Zij had beslist dat het eruit moest. Uuuuuuuren kan ik nog doorgaan...
.