< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » mirena spiraal

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/11/2007 @ 23:12

Online Status Stuur bericht
Hoi

Ik heb sinds zes maand een mirena spiraal,nu na vijf maanden heb ik veel pijn en heb ik terug een bloeding.Heb mijn maandstonden heel die tijd niet gehad.

Heeft dit nog iemand gehad en wat kan het zijn??

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 00:01
logan

Online Status Bekijk profiel
hey

heb ik ook een spiraal van maart vorig jaar en nu heb ik ook pijn soms denk dat het weer weeen zijn zo pijn doet het
maar bloedingen heb ik niet zoveel een streepje meer niet denk toch maar eens naar de gijne te gaan om op controle te gaan voor eens te laten kijken denk dat het beter zal zijn
groetjes wendy

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 23:08
massx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

Mijn vraag is; zijn jullie verder wel tevreden met de mirena?
Ik zit erover te twijfelen of de pil, maar eigenlijk wil ik die hormonen niet meer in mijn lichaam

deed het zeer om hem in te brengen?

groetjes mass

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 10:12
esmeralda

het deed niet echt pijn de eendenbek voel je meer niet, ik heb hem nu ongeveer een half jaar en helaas krijg ik nog steeds een beetje bloed ipv ongi maar ik wil er helemaal vanaf. Verder heb ik geen klachten erover

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 18:41

hey

Bij mij deed het plaatsen niet pijn,kort na het plaatsen had ik wel een zeurende pijn zoals de maar met een pilletje was het voorbij.Heb nog 1x mijngehad en dan niet meer.Nu vrijdag had ik wel veel pijn en na veel op mijne buik te drukken verloor ik een beetje bloed maar nu niet meer.Enkel de pijn is wat terug dus morgen bellen naar de gyno.En hopelijk weet ik meer.

Heb er toch nog gene spijt van gehad van mijn beslissing.Hopelijk krijg ik dat ook niet.

gr
sandra

[Laatst gewijzigd door sandra - 12/11/2007 @ 18:41] - Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 10:34

Hey,
Ik heb enkele jaren ook een mirena spiraaltje gehad en ik was daar niet zo tevreden over. Het inbrengen deed verschrikkelijk zeer en elke cyclus liep ik minstens 2 weken met heel veel buikpijn rond. Mijn kreeg ik dan wel bijna niet meer, hoogstens een streepje, maar die buikpijn was er teveel aan. Ik voelde me er niet echt lekker bij, dus na 9 maanden heb ik tegen mijn gyn gezegd: deruit met da ding!!!!En ben ik terug overgeschakeld naar de pil. Ik heb nog van verschillende vrouwen gehoord dat ze ook zo'n last hadden gehad en maar weinig die geen last hadden. Hopelijk hoor jij bij die laatste groep want echt leuk is het niet!

[Laatst gewijzigd door Heititike - 13/11/2007 @ 10:34] - Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 13:53

Hey

Ik mag pas volgende week naar de gyno dus ja...
Nu ben ik bang dat ik mss zwanger ben want ik lees verschillende verhalen.

Heeft iemand dit nog gehad??

Gr
sandra

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 20:07
esmeralda

dan was je al zwanger voor je spiraal liet zetten want de gyn ziet dat volgens mij?? maar hoe denk je dat je zwanger bent?? heb je syntome??

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 20:24
W!zzy'82

Ik heb ook regelmatig van die pijn hoor, zal dan wel normaal zijn, ook ik vroeg het me sinds een week af, ik wou eens informeren bij mijn gyné...

Ik heb na het plaatsen lang bruin verlies gehad, wel maanden aan een stuk, nu sinds een 2 tal maanden is het veel minder
gyné zei me dat dit normaal was
we zien wel

voor de rest ben ik er tevreden over, ik heb veeeeel minder hoofdpijn dan toen ik de pil slikte

groetjes

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 20:40

Hoi

Ik heb een testje gedaan en het was negatief dus.
Ik had vandaag wat op het net opgezocht en ja sommige symtomen kwamen overeen zoals je zwanger bent maar ben het dus niet.

Och ja we zullen volgende week wel horen he.

gr
sandra

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 12:42
logan

hey,
is er iemand dat zwanger is met spiraal ?

ik heb weer een opgezwollen buik ni en deas toch al een paar weken zo percies dat ik zwanger ben voel me ook erg moe en dik pffssiens ik die spiraal heb ben ik ook verdikt en dat vald ni mee is er iemand dat het ook heeft

groetjes wendy

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 16:22

hoi

Ik heb dat gevoel ook,maar ik heb gisteren een test gedaan en het was negatief dus ja...
Vrijdag heb ik na zes maand wel heel veel pijn gehad maar met het drukke op de buik heb ik precies iets gedaan want de pijn was ineens over maar ik bloede wel en het was toch al vijf maand geleden dat ik mijnnog eens had.

Dus nu weet ik eigenlijk niet wat ik heb gehad,maar volgende week mag ik naar de gyno.

Ik heb wel gelezen dat je van de mirena spiraal 5kilo kunt bijkomen.

gr
sandra

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 10:02
Davina

Hoi Dames,

Hoelang hadden jullie buikpijn na het plaatsen van de spiraal. Ik heb hem dinsdag laten plaatsen en heb vandaag nog altijd buikpijn. Nu zelfs nog meer dan gisteren. Is dit normaal? Ik heb bijna geen bloedverlies meer. Ik vond het plaatsen ook erg pijnlijk!

groetjes
Davina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]