Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/11/2007 @ 11:58 massx ![]() | en wanneer sliepen die van jullie door? |
| 15/11/2007 @ 20:21 margriet | Nou dames, ben vandaag na cb geweest. Onze weegschaal is echt niet goed, hij woog 3805 gram. (vorige week 3600)aangekomen dus! Wat betreft flessen: we geven echt teveel. 800 cc moet minimaal mnaar 700 ,ml, dus 1 fles minder. Overdag om de 4 uur zeiden omdat snachts laten wachten geen optie is. S nachts komt ie echt klokslag om de 3 uur. Nou vandaag geprobeerd, hij krijst gewoon echt enorm als ie honger heeft, kan toch geen uur laten wachten? Heb nu dus flessen gegeven van 80 per keer, zodat toch minder is en dan wel om de 3 uur. Heb hem net in bad gedaan en ligt lekker te slapen, als ie echt om 3 uur komt dan zou ik hem om 10 uur moeten geven, dus dan doe ik wat meer geven zodat ie heeeeeeeeeeel misschien wat langer doorslaapt. Ik vind dit zo moeilijk, ook omdat ik vandaag weer iemand hoorde die een kleine heeft van 2 weken en die al doorslaapt!!!! Verder was alles ok met de kleine. Ow ja en al zou dit niet werken kan ik overstappen op nutrilon voor hongerige baby's. Werkt dit echt? amy |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

baby en slapen

...