[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/11/2007 @ 13:56 Anoniem | Ik ben momenteel nog zwanger, maar weet dat mijn gyn na de bevalling zal vragen welke conceptie ik wens te nemen. Mijn man vindt 3 ukjes wel voldoende en mijn verstand kan daarin volgen. Mijn moederhart laat echter nog een vierde toe. Ik heb hem al lachend eens gezegd dat ondanks alles toch een ongelukje kan gebeuren. Hij zei dan ook dat het op die manier wel welkom zou zijn en we het zeker niet zouden weg laten halen. Stiekem hoop ik dus dat de anticonceptie eens zal falen... Toch wil ik het niet bewust doen. ik weet dat als ik een pil zou nemen, ik bewust af en toe een pilletje kan vergeten en dan werk je ongelukjes zelf in de hand Ik zou echter mijn man niet meer in de ogen durven kijken als het dan zo ver is. Nu vraag ik me af hoe jullie ervaringen met anticonceptie zijn? Ik heb namelijk nog nooit iets genomen/geplaatst. |
| 04/07/2008 @ 16:48 | nuvaring kun je ook zwanger worden terwijl je de nuvaring gebruikt? ik gebruik hem gewoon zoals het moet maar voel me sinds een paar dagen wat ziekjes en heb wat buikpijn onder in de buik ik hoop wel eens dat ik zwanger word door de anticonceptie heen omdat ik echt een grote kinderwens heb. en elke maand hoop ik weer dat ik niet ongesteld word. hebben meer mensen dit? en zijn er mensen zwanger geworden terwijl ze nuvaring goed gebruikten? groetjes esther |
[Reageer]

anticonceptie en toch zwanger
Ik zou echter mijn man niet meer in de ogen durven kijken als het dan zo ver is. Nu vraag ik me af hoe jullie ervaringen met anticonceptie zijn? Ik heb namelijk nog nooit iets genomen/geplaatst.