[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/11/2007 @ 10:52 Bollie | Ik heb al een aantal keer een ovulatietest gedaan, maar die duidt nooit duidelijk aan, gisteren en eergisteren, lichte LH-stijging, maar volgens de beschrijving van de test zouden beiede lijnen even fel gekleurd moeten zijn, maar dat is nog nooit het geval geweest. Wat nu? Heb ik gewoon geen goeie ovulatie of hoe zit dat? Of is dat niet te vertrouwen zo'n test. groetjes |
| 15/11/2007 @ 11:07 Bollie | Wij klussen inderdaad heel hard, tot vervelens toe zelfs, dat is echt niet plezant als het zo van "moeten" is, maar het ish et waard zeggen we ook. Ik denk toch dat die tests niet al te betrouwbaar zijn hoor. Ik had mijn maandstonden laatst op 2 november dus was het gisteren normaal ongeveer de moment voor de ovulatie, we zien het wel allemaal. Wel vermoeiend, ze zeggen wel niet te veel aan denken maar toch. Groetjes |
| 15/11/2007 @ 12:52 Bollie | De eerste cyclus was 28 dagen en nu de laatste 26 dagen, dus ik ben nog maar net bezig maar vind het vreselijk irritant om zo te moeten klussen.Eigenlijk heb ik geluk dat ik vrij regelmatig was de 2 cyclussen. Blijven proberen zeker?? Groetjes |
| 15/11/2007 @ 12:53 Bollie | Hoe maak je zo'n banner aan? |
| 15/11/2007 @ 17:28 Bollie | Ja dat is wel zo, je geniet meer, ik denk dat dat ook aan het weglaten van de pil is. Het is zo dat tussen de 48 en de 72 u jouw ovulatie dan doorbreekt als het gelijk test. Bij mij is het nog nooit gelijk geweest, raar hé. groetjes ![]() |
| 15/11/2007 @ 17:32 Kaatje ![]() | Hoi Bollie, Je vroeg daarstraks hoe zo'n banner te maken, je moet gewoon eens onder babyclub (linksboven) kijken en dan 9maandbanners en dan een beetje zoeken... Succes |
| 02/12/2007 @ 16:49 Renate | Na 12 jaar pilgebruik ben ik gestopt met de pil 3 maanden geleden. Mijn cyclus duurde de laatste 2x zo'n 35 dagen. Mijn eisprong kwam een week later dan ik verwachtte! Dus gewoon ovulatietesten doen gedurende een aantal dagen... dan weet je wanneer het juiste moment is om te klussen! ![]() |
| 06/12/2007 @ 08:19 Renate | Is het maar 1 lichte streep (de test streep dus?)? Of zijn het er 2 ? Als het er maar 1 is, dan heb je geen ovulatie. En zijn het er de hele week al 2, dan lijken die testen niet echt goed te werken.... ![]() |
| 06/12/2007 @ 08:33 Lientje25 ![]() | Hoi Het zijn er 2,maar 1tje is lichter als het andere,maar wel duidelijk te zien... |
[Reageer]

ovulatie of niet???

Harstikke vrolijk en altijd zin om te klussen!!

maar het is met veel knijpen gelukt Ik gebruk zelf de testen van Sensitest en ik had van de 1ste test al een heel licht streepje. Enkele dagen toch een hele duidelijk streep . Je kan mijn sensitest verhaal + een foto zien op mijn profiel van de testjes (dag voor en dag na) .