Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 20:37 | Hello, Amai das goe!! Een kribbe en waar ergens??? A das ook binnenkort 17/3! Nog ff geduld dus!!! Yep Milo gaat al van 14 jan naar de kribbe wel maar 2daagjes.? Maandag en dinsdag. Hij is al veel ziek geweest met naar de kribbe te gaan! Maar hij gaat heel graag!! En das belangrijk. Soms komt hij wle thuis met een rode poep omdat ze bijna geen of geen zalf gebruiken. :( Ik heb ondertussen mijne opzeg gedaan en heb heel veel geluk had. Had in een kribbe mijne cv vrijblijvend binnengedaan. En die bellen 2weken geleden vrijdag om te beginnen. Dus ben ik maandag begonnen. Tis wel niet full time of 4/5 ma het is ma 3/4. Ma ik ben blij. 1 week maandag, dinsdag en donderdag werken de andere week maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. En dus uren vallen heel goed mee, geen weekend werk meer. Dit is wel een vervangingscontrakt normaal voor maar 1 week maar mijne zieke collega zal waarschijnlijk een paar maand buiten strijd zijn. Dus voor haar veel minder maar voor mij super! Michelleke hoe ist me u en je kids?? Milo & Spinnertje |
| 06/03/2008 @ 21:55 | Michelleke, blij te horen dat alles oke gaat. Ja kan er van meespreken over de hoesten, oorontstekingen en nu heeft Milo van gisteren navond weeral koorts. Ik dacht van zijn tanden maar 38,8 is daar voor toch wat veel vind ik. Dus morgen terug naar de dr. En ik ben ook nog niet veel beter dus... Gaan we weer voor 2. Ja mijne sus had met valentijn iets laten vallen waar ik achterover bij viel en dus het niet serieus nam. Ik had verleden jaar (blijkbaar) gezegt de laatste keer met ons 2tjes. En dees jaar zei mijne sus misschien dees jaar de laatste keer met zen 3tjes?? Eum ik verschoot en trok het mij niet aan. Maar ik dat weekend heb ik het hem nog is gevraagt. Soms denkt hij van ja ik wil nog een 2de en als het dan wat drukker is denkt hij nee Milo is goed alleen. Bah eigenlijk denk ik er juist hetzelfde over. Als Milo s nachts tussen ons ligt omdat hij ziek is denk ik nee Milo is genoeg. Maar als hij dan lachten en lief doet denk ik direct aan een 2de. Ma dat zal wel normaal zijn zeker?? Aaaa in kessel-lo! Nee ik hier in overijse. Heel kortbij huis eigenlijk korter als tervuren. 't beierskind daar werk ik nu, voorlopig. Juist het spijtige is er aan dat ik niet weet tot wanneer ik er kan blijven. Eigenlijk is het niet echt 3/4de maar 70% dus nog iets minder. Ik ben wel heel blij met die regeling. Soms denk ik 80% zou idiaal zijn maar dan als ik thuis ben ben ik gelukkig. Welke uren moet gij doen als ik zo nieuwschierig mag zijn?? Ik weet nog niet juist juist hoeveel ik ga verdienen. We zullen wel zien. Hopelijk niet te weinig..... Allé ik ga ulle laten ga slapen ben doodop. Heb verlede nacht geen oog dicht gedaan omdat ik een hele nacht het gehoest gelijk een zottin! pppffff Hopelijk nu beter ???... Bye Milo & Spinnertje |
| 09/03/2008 @ 20:41 | Hey hey, Lieke, Nee ik vervang u schoonzus ni. Er zijn er wel 2 in zwangerschapsverlof. Is ze nog maar juist in zwangerschapsverlof of is het al een tijdje. Als ze nog maar juist in zwangerschapsverlof is dan weet ik wie het is. Nee ik vervang iemand dat ziek is. Maar kan niet meer vertellen want weet ook niet veel meer. Mijn uren vallen mee. Geen weekends meer, geen onderbrokens, geen feestdagen en ik heb al een week verlof in de paasvakantie (kribbe sluit dan!) Super gewoonweg. Niet meer werken tot 20u of tot 21u geen nachten meer! Awel ik ben content zo. Heb verlede week van 8tot 16u36 gewerk en van 9u30 tot 18u30 Maar zal al om 18u23 in mijne auto omdat al de kindjes weg waren en ons werk was gedaan! Dus das ook goe. Dees week werk ik van 9tot 17u36. Als je een vroege hebt krijgt je een uur middagpauze bij een late vanaf 9u30 krijg je 1,5u middagpauze dus das ook wel fijn. Ik weet dat ik daar niet kan blijven. Ofwel moet er nog iemand zwanger worden ondertussen en dan kan ik er zeker 1jaar blijven maar dat weet ik nog niet! Dus afwachten maar. 38u amai das toch nog veel. Maar het is wel gemakkelijk dat je soms je uren zelf kan regelen! Dus jij hebt ook nog geen werkzekerheid??? Groetjes Milo & Spinnertje |
| 12/03/2008 @ 20:53 Spinnertje (niet ingelogd) | Ja Michelleke, ik heb het ook gehoord. Maar je moet wel twee talig zijn. Awel ik krijg ook werkaanbiedingen maar dan van intriem kantoren. Voor kinderverzorgster voor 1 of 2 dagen of voor het zieke kind 1of 2 dagen. Soms ook is al verzorgster voor een paar dagen. Maar eigenlijk heb ik voor de moment geen intresse (zal ze is moeten mailen) Heb voorlopig werk. Weet wel niet tot wanneer maja... En zie dat niet echt zitten om hier en daar maar een paar dagen of 1 dag te gaan werken. Ge zijt nog niet ingewerkt of ge moet al weg... Och ja. Ik ga goe waar ik sta. Heb al een week verlof in de paasvakantie dus.... Mijne sus heeft dan ook verlof genomen, nog verlof van verlede jaar dus moest hij het opgebruiken dus zijn we zo te samen thuis. Dan nog plezant ook!! Allé ik ga ulle laten tot later!! Michelleke verzorgd u goe zenne!! Milo & Spinnertje |
| 26/03/2008 @ 21:32 Spinnertje (niet ingelogd) | Lieke, Hoe ist bij de gyn geweest??? Weten jullie het geslacht al?? Mogen wij het weten??? Hoe ist verder met jullie??? Milo & Spinnertje |
| 27/03/2008 @ 13:30 Michelleke ![]() | Ben ook wel een beetje benieuwd ![]() ![]() |
| 01/04/2008 @ 20:51 | Hey Lieke, Heb gehoord dat u schoonzus bevallen is!!! Het is een jongen! Proficiat! En hoe ist nu met jullie??? Milo & Spinnertje |
| 09/04/2008 @ 14:08 Michelleke ![]() | Lieke is verdwenen ![]() |
| 11/04/2008 @ 12:19 | denk het ook! Hoe gaat het met jouw en de kids Michelleke??? |
| 26/04/2008 @ 21:08 | Lieke, Ik heb vandaag u mama gezien!! Amai ze was fier hoor met jouw zwangerschap! Ze ging de groetjes van mij aan u doen. Ze zei ook dat ge niet wou zeggen wat het gaat worden, maar dat ze al een gedacht had en dat opgeschreven heeft en in een envelop heeft gestoken. Allé bye bye Milo & Spinnertje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Leuven -> GHB of HH