[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/11/2007 @ 10:59 mammie | hallo, even een vraagje, mijn zoontje van 2 weken schokt met zijn armen en beentjes als hij heel vast slaapt, het zijn een soort stuiptrekkingen. ga ook zo even de dokter bellen, heeft iemand dit ooit meegemaakt? groetjes |
| 23/11/2007 @ 13:06 mammie | heey des, ja zoiets bedoel ik, maar het is dan constant. als ik hem een beetje wakker maak is het weer weg. moet na 2 uur de dokter terug bellen, hoop dat het niks ernstigs is ![]() een bezorgde mammie |
| 23/11/2007 @ 13:08 mammie | hey sproetje, nou ik hoop maar dat het dat is dan. hij is wel 3 a 4 weekjes te vroeg geboren misschien dat het daar aan ligt. hij deed het ook vlak na de geboorte. groetjes |
| 24/11/2007 @ 16:25 sproetje ![]() | ben het tegengekomen in 'oei, ik groei!'. HEt heet de MORO reflex! verdwijnt na een aantal weken! |
| 24/11/2007 @ 17:08 diana | Onze Jasper had in het begin ook veel schrikreacties. Onze doctor vertelde dat het zelfs een goed teken was en dat je je meer zorgen moest maken als hij het niet deed;) Het is een goed teken dat zijn zenuwstelsel zich goed ontwikkeld en na een aantal weken gaat het vanzelf weg. Groetjes, Diana |
[Reageer]

baby schokt in slaap