< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Vanaf hoeveel weken sliep jouw wondertje door?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Vanaf hoeveel weken sliep jouw wondertje door?
29/11/2007 @ 10:34
beccie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo!
vannacht heeft onze zoon van 12 tot 6 geslapen, dacht hem na zijn fles nog een uurke terug in zijn bedje te leggen tot wij op waren, maar nee hoor! de dag was begonnen!
probleem is wel dat zijn ritme nog nie stabiel is zodanig dat het uur van de voeding nog vrij varieert; als ik nu reken vanaf zes uur deze morgen, dan kom ik om 11 uur aan zijn laatste fles, dus dat is dan weer om vijf uur smorgens....
maja hij is nog jong hé

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 10:54
Xanthe

@ Beccie: Hier heeft hij ook nog niet echt een ritme hoor. Ik doe wel na zijn bedje moet hij zijn bedje in. S nachts slaapt ons ventje meestal 8u aan een stuk, maar is ook zo als hij om 21u gaat slapen dat hij ook om 5u wakker is. Ik geef hem steeds zijn voeding als hij het vraagt. Soms zit er maar 3u tussen en soms zit er dan weer 5u tussen. En s avonds heeft hij de gewoonte meestal iets sneller terug wat voeding te vragen, bv na een uurtje ofzo, maar dan drinkt hij nooit niet zoveel. Moet je er al echt een ritme inkrijgen bij zo n klein spruitje? Ik ben blij met hoe het nu gaat. en dat hij toch al flink doorslaapt.
-x- Xanthe

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 10:56
Ante

hey

Ons dochtertje sliep door vanaf 2 maanden. Natuurlijk moest ik er nog eens af en toe uit om haar tutje te gaan geven, maar niet meer om flesje te drinken.

Ante
Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 11:06
Lotje

Hey

Lily heeft vannacht haar eerste nacht doorgeslapen, om 23u haar laatste flesje en pas om 6u wakker. Ze is nu 2 maanden oud en weegt 4,4kg (ze is 5,5 weken te vroeg geboren).
Ze heeft wel heel veel last van verborgen reflux.

Nu vraag ik me af of het ok is dat ze de nacht doorslaapt want misschien wil/kan ze wel niet drinken omwille van de pijn die ze heeft van de reflux.. Maar misschien maak ik me ook zorgen om niets en moet ik blij zijn met deze nachtrust.

Is er iemand die een antwoord weet?

Groetjes

Lotje

[Laatst gewijzigd door Lotje - 29/11/2007 @ 11:06] - Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 14:36
Ienemien

Hoi,

Ferran sliep na een weekje de meeste nachten 7 uur, na twee weken zaten er al nachten van 9 uur bij.
Nu is hij 9 weken en al 4 weken krijgt hij om 21:30/22:00 de laatste fles en dan slaapt hij tot 7:00/8:00.
Ruben sliep met 7 weken van 22:30 tot 7:00, ook heel netjes vonden wij!

Groetjes Ienemien

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 21:27

Hier sliepen ze allemaal vanaf hun tweede maand bijna de klok rond.
En alle 4 kregen ze (Yune krijgt nog steeds....) volledige borstvoeding.

xxx

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 22:37
Janneke

Nou, ik merk wel dat wij bij de bofkonten horen.
Amber kreeg tot de 2wk BV en kwam toen 1x 's nachts rond 04.00 uur.
Na 2wk overgegaan op FV en toen sliep ze ineens de hele nacht door.
19.00 uur naar bed, 22.00 uur wakker maken voor de laatste voeding, daarna terug naar bed tot 07.00 uur.
Sinds een paar weekjes krijgt ze pap (laatste fles om 20.00 uur) en slaapt nu van 20.30 uur tot 08.00 uur, krijgt dan de fles en slaapt weer verder tot 10.00 uur!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]