< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Curettage...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/11/2007 @ 01:10
miss boesy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
na 13 weken zwangerschap ,van mijn eerste
heb ik op 22/11 een curritage moeten laten doen,..

je was wel nog klein ,.maar voor mij was je al groots...

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 15:03
Vlindermama

Online Status Bekijk profiel
Och meis, ik kan me zo ongeveer voorstellen hoe je je voelt. Ik heb dan wel geen miskraam gehad, maar ook ik heb met 13 weken een curretage gehad omdat we geen keuze hadden. Ons dochtertje bleek niet levensvatbaar te zijn omdat ze anencefalie had en daarom hebben we besloten om de zwangerschap af te breken. Met veel verdriet als gevolg natuurlijk. Ik wens jou heel veel kracht en liefde en ik hoop dat je op een dag een gezond bengeltje in je armen mag houden.
Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 13:21

bedankt
helo,
bedankt voor je reactie ,...
ooo zo erg voor je ,zelf moeten kiezen vindt ik nog erger,...
maar toch echt kiezen vindt ik het ook niet hoor ,de logische en de beste ""keuze""lag voor de hand ...
en dat we beide en alle andere ,hopelijk snel met het nieuwe jaar ,een nieuw boeletje mogen verwachten
Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 15:06
Jedi

Online Status Stuur bericht
Weet wat jullie doormaken. Heb vóór Senne ook op 13 weken een kindje moeten afgeven. Op de echo was de baby al een weekje gestorven en had een waterhoofdje. Ik heb ook gekozen voor een curretage onder volledige narcose zodat ik het niet bewust meemaakte.
Als je wil praten ben ik er voor je.
Ik wens je veel geluk met een eventuele nieuwe zwangerschap in de toekomst.
Jedi

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 19:10
claudia

Online Status
Hoi hier hetzelfde ook met 13 weken een curretage gehad ,daarna weer een mk na 6 weken.Toen weer zwanger van een gezonde zoon die nu bijna 2 is.

meis hou moe hoor is zeker zwaar weet het.

grt claudia

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 20:22
Lunneke

Ik weet wat jullie doormaken..
Ik hoop dat jullie snel de moed vinden om er terug voor te gaan en volgend jaar hebben jullie allen een wondertje in jullie armen..
Veel succes
Lunneke

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 10:34
Angel

Online Status Bekijk profiel
ook ik...
Heb het ook meegemaakt,
ben nu heel bang aan het afwachten op mijn eerste GYN bezoek,
hopelijk heeft ze deze keer beter nieuws....

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 17:58
latifa

Online Status Stuur bericht
stipje
ik heb 5 maanden geleden een curretage gehad ik was 9 weken en het vruchtje 5 weken .je was nog zoooo klein maar toch was je zo gewenst ik denk elke dag nog hoe we bioj de gene zaten en geen hartslagje hoorden nu zeker ik opnieuw zwanger ben heb ik weer bang voor het eerste bezoek aan de gene ..

men alerliefste sterretje je was nog maar een stipje maar wel os stipje ik denk elke dag aan je en mis je

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:19

Ik heb het drie jaar terug ook tegen gekomen op 8 weken.
Het rare is dat als je weet dat je zwanger bent je al echt met dat kleintje verbonden voelt hé?
En dat maakt het zo moeilijk.
Weet je na drie jaar, nog een miskraam en daarna twee gezonde schatjes kan ik er nog verdriet om hebben.
Ik kan maar die datum niet uit mijn hoofd zetten en de waarom blijft toch hangen.
Ik zal mijn engeltjes niet vergeten maar van mijn curretage heb ik het meeste afgezien.
Hier kan je je hartje luchten en je zal verschieten hoeveel er dit al hebben meegemaakt.
Er over praten doet je goed.
Dikke knuffel en veel sterkte

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]