Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 10:27 Vannie ![]() | Hey wat leuk, ook een jongen ! Nou, de blauwe sokjes zijn niet aan te slepen straks ! ![]() |
| 30/05/2008 @ 19:15 Kellyken ![]() | spijtig dat we zo ver van elkaar wonen hé, anders konden die 2 ventjes speelkameraadjes worden! ja en je ander zoontje Kevin natuurlijk ook hé! |
| 04/06/2008 @ 11:58 Kellyken ![]() | nee sorry heb er geen foto's van, maar als we nog eens naar die winkel gaan zal ik proberen niet te vergeten mijn fototoestel mee te nemen en er foto's van te nemen! de kamer is wit, met zo ja ik kan het niet goed uitleggen ze, zo inkervingen in, en het park is in het bleek hout (omdat het goed past bij ons meubels in de living) en de lakens zijn met blauw en bruin (ons muren zijn bijna in dezelfde kleur) en de buggy en maxi cosi zijn antracit grijs en de voetzak heeft zo lichtblauw ook, echt mooi! ja bij jou is het een beetje anders, jij hebt alles al! het kost inderdaad allemaal veel! gelukkig willen mijn ouders de buggy, park en maxi cosi kopen, omdat mijn ma doopmeter is en de ouders van mijn vriend gaan de slaapkamer kopen, want ja zijn broer gaat wel dooppeter zijn maar die heeft zoveel geld nog niet ik vind het wel lief dat ze dat willen doen want het zijn tenslotte allemaal grote kosten hé!ons kat is gisterenavond bevallen! we dachten dat het er 3 waren, want de moederkoek kwam dan af en dan zijn we maar gaan slapen, maar tegen deze morgend lagen er al 5! xxx ik vond het wel leuk om al te gaan kiezen! we hadden al in veel winkels gekeken maar in paradisio zagen we echt ons gedacht en was nog een goede prijs ook! we gaan trouwens de geboortelijst daar ook leggen, maar ja dat kan maar vanaf 6 maand hé! anders moet je mij je emailadres geven (en als je msn hebt geef mij dat dan, dat praat gemakelijker dan altijd hier he, en dan kan ik als ik foto's heb ze daar laten zien) dat van mij is kellyken_v@hotmail.com aja en ik heb nog nieuws! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD januari