< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » ovulatietesten

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
ovulatietesten
03/09/2008 @ 11:36
Lientje25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mel, super!! Dat je aankomt is normaal hoor. Toen ik op controle ging op 17 weken, toen was ik ongeveer 2,5kg aangekomen. De dokter zal je wel snel genoeg zeggen als je teveel bent aangekomen!

Britt, das graag gedaan hoor. Misschien heeft dat buikje wel een voordeel, hihi!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 15:29
Britt

Online Status Stuur bericht
examen niet echt een succes vrijdag hopelijk beter...

Mel ik ben in het begin ook veel bijgekomen. De gyne zei tegen mij dat dat normaal is: zeker omdat ik nogal ondergewicht heb. Dan kom je sowieso wat meer bij. Ik heb zoiets van: "zorgen voor later!" en zolang de gyne er niks van zegt dan kan het denk ik ook geen kwaad.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 18:25
mel1985

Ja uit de reactie van de VK kon ik al opmaken dat hij het wel goed vond maar vind het zelf nogal vroeg om aan te komen...
Britt jammer van je examen maar ja studeren is nu ook erg moeilijk he hoop voor je dat het vrijdag beter gaat! Ik voor je!
Kelly hoe is het met jou???

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 21:18
Mirjam

Hey

Mel, wat goed meid! Bijkomen is normaal hoor, ik was op 12 weken 14 kilo aangekomen.
Lientje, m'n ventje heeft de foto kort na de bevalling (10 min. ofzo) getrokken en m'n ma heeft hem bewerkt met fotoshop.
Kwa kaartje ben ik er ongeveer uit, nu uittesten of het nog mooi is ook he. Het zal wss een fel groen kaartje met donker groene tekst worden.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:13
Lientje25

Goeiemorgen meiden!

alles goed met jullie?

Dikke kus

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:22
Britt

goeiemorgen! hier alles oké! Alweer flink aan het studeren na mijn minder goed examen gisteren. Was toch lastig om de motivatie terug te vinden... Nog een tot morgenavond en dan ben ik er weer een tijdje vanaf. Kan ik mij weer op mijn werk en de baby concentreren!! Joepie!

Ik ben hier nu in totaal iets van een 10kg bijgekomen. Begint al te tellen hé... Buikomtrek is nu 90cm.

Vannacht heeft ons kleintje weer goed zijn best gedaan om mij wakker te houden. Hebben jullie daar ook last van?

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:50
Lientje25

Ik ben eens benieuwd hoeveel ik zal bijgekomen zijn... Ik weeg me alleen bij de gynn. Vorige keer was ik er 2,5kg bijgekomen. Volgende week zijn we 5 weken verder, dus we zullen zien!

S Nachts voel ik nog niet zo heel veel. Ik heb wel eens momenten dat ik wakker word en denk "amaai hij is goed aan het friemelen" maar das nog niet zo dikwijls. Voel je dan de hele tijd schopjes enzo?

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:08
Britt

ja hoor lien: veel schopjes 's nachts. Als ik niet ligt hoe ons kleintje wil dat laat die het wel weten! Sinds een paar dagen komt ie ook tot tegen mijn ribben waartegen ik flinke duwen krijg en da's best wel pijnlijk. Als ik efkes duw verlegt ie zich wel: gelukkig!!

Mijn navel staat op het punt om uit te puilen. niet echt een mooi zicht vind ik.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:17
Lientje25

Haha, ik zie u al bezig zijn... Maar uw kleintje luistert dan toch al naar u, hihi.
Dat van uw navel: terugduwen! Haha

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:22
Britt

hihi lien!
ja hoor ons kleintje luistert al flink!!

en mijne navel: net geprobeerd en het werkt niet echt

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:36
Lientje25

Ju toch. Nog 1 oplossing: steek er ene stop in. Een wijnkurk ofzo... Maarja, dan steek er nog iets uit he?

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:41
Britt

da's ook geen zicht vrees ik!
Zal eens aan ons kleintje vragen of ie van de binnenkant es wil trekken. Misschien lukt dat wel!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 08:04
Britt

straks examen om 13u...

Gelukkig wel het laatste! oef! dit weekend dus een vrij weekend!! joepie!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:47
Lientje25

Ik zal heel erg voor je duimen! Wanneer je de uitslag van de examens?

Ik heb echt geen zin in het werk vandaag... Ik ben nog supermoe, ben gisteren thans mooi optijd mijn bedje ingegaan.

Dikke kus

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:47
Britt

examen niet geweldig. We shall see...
Maar ik ben der vanaf! oef!

Dadelijk gaan eten met mijn ventje!!

Kelly, hoe gaat het met je? We denken hier nog veel aan je!!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 20:54
Mirjam

Hey

Britt, wat fijn dat je examens nu eindelijk gedaan zijn! Wanneer krijg je je resultaat?
Kelly meid hoe gaat het met je? Ik zie aan je banner dat jullie je meisje Eline hebben genoemd, mooie naam hoor! En een heel mooi sterretje dat over jullie gezinnetje zal waken!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]