[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/12/2007 @ 10:59 ![]() | Iemand ervaring met Angelcare? Zo'n matje dat begint te piepen als de ademhaling stopt? Grtjs |
| 07/12/2007 @ 13:41 | angelcare hallo, ook wij gebruiken de angelcare sedert de geboorte van onze kleine meid in september 07 en zou het aan iedereen aanraden ook wij hebben nog nooit vals alarm gehad en het systeem is echt goed ingesteld qua omgevingsgeluid en zo in BE is het echter wel duur (zo'n 180 euro), maar in Duitsland is het veeeeel goedkoper. ten eerste omdat babyspullen er gewoon goedkoper zijn en bovendien is het een systeem van Duitse makelij je kan het per webwinkel bestellen voor zo'n 130 euro en het wordt gratis thuisgeleverd als je in totaal voor 250 euro babyspullen koopt. anders betaal je kleine leveringsprijs het kan best zijn dat het ook in NL veel goedkoper is in aankoop, zoals ook daar alle babyspullen veel goedkoper zijn (pampers 8,5 euro goedkoper per kartonnen jumbodoos en ook babyvoeding (bij ons NAN) zo'n 2 euro goedkoper per doos) Als je weet hpoe snel je dat allemaal opgebruikt, loont het echt wel eens de moeite om per kwartaal eens naar NL te rijden en voorraad in te slaan greets |
| 07/12/2007 @ 13:50 | angelcare oeps...referentie webwinkel vergeten je vind de ref op de linksite van het forum...wou bericht met urladres erin niet aanvaarden |
07/12/2007 @ 14:34 ![]() | Oké, bedankt voor jullie antwoorden!! ![]() |
| 16/12/2007 @ 08:54 snuitje_85 ![]() | oei, wij hbbal regelmatig vals alarm gehad ik ben er dus echt niet tevreden over en ik denk toch dat we hem goed hbbn afgesteld grtjs |
| 17/01/2008 @ 20:25 corry | hey, sorry voor het late antwoord, maar ik ben weer aan het werk gegaan en het is een hele tijd geleden dat ik nog eens de kans zag op het forum te gaan ik ben ook belgische, maar ben opgegroeid dichtbij de Nederlandse grens en heb de laatste 4 jaar vanwege mijn job in Duitsland gewoond..vandaar dat wij sneller geneigd waren ook eens buiten BE te kijken qua pampers zijn alle pampers goedkoper in Nederland, omdat daar de huismerken meestal de marktleiders zijn Maar je kan ze het best bij albert heijn kopen het nadeel is dat, omdat ze geen marktloper zijn, een doorsnee albert heijn meestal maar een 4-tal pakken in de rekken heeft maar in de XL-vestigingen hebben ze er veel meer. Voor ons is de dichtsbijzijnde vestiging maastricht (een goed uurtje van brussel)je kan de vestigingen nagaan op de website van albert heijn en via hun webwinkel kun je prijsvergelijking doen mijn schoonvader is dan wel weer hollander en die zei ons dat, als een XL-vestiging van albert heijn te ver weg zou zijn, men ook naar de dichtsbijzijnde vestiging kan mailen en opgeven wat je wil in welke hoeveelheid, en dat dat dan zou klaargelegd worden op de dag dat je opgeeft maar dat hebben wij nog niet geprobeerd qua babypoeder is zowel de nutrilon als alle NAN produkten voor zuigelingen er goedkoper. Ons meisje dronk de hyppoallergene, niet omdat het nodig was, maar omdat ze dat in t kliniek deden en ze die melk goed verdroeg, waardoor ik t risico niet wou nemen over te schakelen op een voor haar minder goede melk eens je aan opvolgmelk begint, ben je het best af bij colruyt. Dan is het prijsverschil in NL niet meer de moeite Bij zuigelingenmelk is dat wel het geval, omdat dit in NL niet gemonopoliseerd is door de apothekers ANGELCARE wat de angelcare betreft : de momenteel in BE verkrijgbare type AC 300 is momenteel op de Duitse webwinkel voor 76 euro te koop reden : er is een nieuw type , de AC 401 en die zal pas volgend jaar op de Belgische markt te verwachten zijn webwinkel = baby-markt.de (rubriek Baby Sicherheit > Babyüberwachung) groetjes allemaal corry |
[Reageer]

Angelcare

Werkt dus prima, want als er geen beweging meer was omdat er ook geen baby meer in lag, hadden we wel alarm. 't Geeft toch een beetje extra rust vind ik, zou veel ongeruster zijn als die Angelcare er niet was!