< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Angelcare

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/12/2007 @ 10:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Iemand ervaring met Angelcare?

Zo'n matje dat begint te piepen als de ademhaling stopt?

Grtjs

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 12:59
Bieke

Hallo Mieke,

ja, ik gebruik dat al 22 maanden, eerst voor de oudste en nu voor de jongste. Ben er heel tevreden van, nooit een vals alarm gehad, behalve als we baby uit bed namen zonder de babyfoon af te zetten... Werkt dus prima, want als er geen beweging meer was omdat er ook geen baby meer in lag, hadden we wel alarm. 't Geeft toch een beetje extra rust vind ik, zou veel ongeruster zijn als die Angelcare er niet was!

Groetjes

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 13:07

Ik zou zelf ook geruster zijn denk ik.

Mijn dochtertje ligt tegenwoordig nogal eens graag op haar buikje om te slapen, dan slaapt ze makkelijk een uur of twee achter elkaar, terwijl op haar rugje hoop en al een half uurtje...

Misschien toch wel zijn geld waard dan...

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 13:41

angelcare
hallo,

ook wij gebruiken de angelcare sedert de geboorte van onze kleine meid in september 07 en zou het aan iedereen aanraden
ook wij hebben nog nooit vals alarm gehad en het systeem is echt goed ingesteld qua omgevingsgeluid en zo

in BE is het echter wel duur (zo'n 180 euro), maar in Duitsland is het veeeeel goedkoper. ten eerste omdat babyspullen er gewoon goedkoper zijn en bovendien is het een systeem van Duitse makelij

je kan het per webwinkel bestellen voor zo'n 130 euro en het wordt gratis thuisgeleverd als je in totaal voor 250 euro babyspullen koopt. anders betaal je kleine leveringsprijs

het kan best zijn dat het ook in NL veel goedkoper is in aankoop, zoals ook daar alle babyspullen veel goedkoper zijn (pampers 8,5 euro goedkoper per kartonnen jumbodoos en ook babyvoeding (bij ons NAN) zo'n 2 euro goedkoper per doos) Als je weet hpoe snel je dat allemaal opgebruikt, loont het echt wel eens de moeite om per kwartaal eens naar NL te rijden en voorraad in te slaan

greets
Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 13:50

angelcare

oeps...referentie webwinkel vergeten

je vind de ref op de linksite van het forum...wou bericht met urladres erin niet aanvaarden
Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 14:34

Oké, bedankt voor jullie antwoorden!!

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 15:09
knuffel

Hey,

Ook wij zijn heel tevreden over de angelcare. Ook nog nooit vals alarm behalve bij vergeten uitzetten als we haar uit bedje nemen. En ja, je slaapt veel geruster.

Corry, ben belgische, wist niet eens dat de babyspullen in Nederland veel goedkoper zijn. Waar in nederland doen jullie dan die inkopen? Kan er eens een leuke uitstap van maken. Je schrijft voeding Nan, bedoel je Nan AR 1 ? En de pampers, vanaf de kleinste maat?

Grtjs

Knuffel & Nena

Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 08:54
snuitje_85

Online Status Bekijk profiel
oei, wij hbbal regelmatig vals alarm gehad ik ben er dus echt niet tevreden over en ik denk toch dat we hem goed hbbn afgesteld

grtjs

Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 19:12
nelleken

wij hebben ook een angelcare en ik moet zeggen dat ik er niet helemaal durf op te betrouwen.
nog nooit vals alarm gehad maar als ik de kleine uit bed neem bijvoorbeeld en ik leg mijn hand op het matrasje dan blijft het gewoon verder tikken alsof er niets aan de hand is.
maar een hand buiten een levende baby is toch niet hetzelfde hé of ben ik mis?
ik zet m elke nacht wel aan maar heb toch nog ge neiging om steeds op te staan om te zien of ze nog ademt

Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 20:31
Butterfly

Online Status Bekijk profiel
Vrij normaal dat het verder tikt als jouw hand erop ligt. Het registreert elke beweging en jij kan je hand niet voor de volle 100% stilhouden hoor.

Ik heb hem ook al sinds de geboorte en nog nooit vals alarm gehad. Dit krijg je als je hem verkeerd afstelt volgens mij. Je stelt hem het beste af als je baby in een diepe slaap ligt.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 12:06
mieke

Hey,

wij hebben ook de angel care en zijn er super tevreden over! Toen we hem de eerste dagen en nachten nog niet hadden lag ik steeds te luisteren in mijn slaap of hij nog ademde en nog bewoog... Nu slaap ik véél beter en rustiger! We vinden het trouwens ongelooflijk dat die matjes ook echt elke ademhaling registreren, hoe ze het doen is mij een raadsel, maar ik vind het geweldig!

groetjes

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 13:34

Hey dames!!!

we hebben er ondertussen toch maar ééntje gekocht.

Ben toch ook wat geruster, ook als ze 's middags op haar (onze) kamer gaat slapen. Vroeger sliep ze in living maar op het kamertje is ze veel rustiger, nu sta ik niet om de minuut langs haar bedje met het risico dat ze wakker wordt, ze is nogal een lichte slaper overdag...

Ben er tot nu toe zéér tevreden over!

Grtjs

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:25
corry

Online Status
hey,

sorry voor het late antwoord, maar ik ben weer aan het werk gegaan en het is een hele tijd geleden dat ik nog eens de kans zag op het forum te gaan

ik ben ook belgische, maar ben opgegroeid dichtbij de Nederlandse grens en heb de laatste 4 jaar vanwege mijn job in Duitsland gewoond..vandaar dat wij sneller geneigd waren ook eens buiten BE te kijken

qua pampers zijn alle pampers goedkoper in Nederland, omdat daar de huismerken meestal de marktleiders zijn
Maar je kan ze het best bij albert heijn kopen
het nadeel is dat, omdat ze geen marktloper zijn, een doorsnee albert heijn meestal maar een 4-tal pakken in de rekken heeft
maar in de XL-vestigingen hebben ze er veel meer. Voor ons is de dichtsbijzijnde vestiging maastricht (een goed uurtje van brussel)je kan de vestigingen nagaan op de website van albert heijn en via hun webwinkel kun je prijsvergelijking doen
mijn schoonvader is dan wel weer hollander en die zei ons dat, als een XL-vestiging van albert heijn te ver weg zou zijn, men ook naar de dichtsbijzijnde vestiging kan mailen en opgeven wat je wil in welke hoeveelheid, en dat dat dan zou klaargelegd worden op de dag dat je opgeeft
maar dat hebben wij nog niet geprobeerd

qua babypoeder is zowel de nutrilon als alle NAN produkten voor zuigelingen er goedkoper. Ons meisje dronk de hyppoallergene, niet omdat het nodig was, maar omdat ze dat in t kliniek deden en ze die melk goed verdroeg, waardoor ik t risico niet wou nemen over te schakelen op een voor haar minder goede melk

eens je aan opvolgmelk begint, ben je het best af bij colruyt. Dan is het prijsverschil in NL niet meer de moeite
Bij zuigelingenmelk is dat wel het geval, omdat dit in NL niet gemonopoliseerd is door de apothekers

ANGELCARE
wat de angelcare betreft : de momenteel in BE verkrijgbare type AC 300 is momenteel op de Duitse webwinkel voor 76 euro te koop
reden : er is een nieuw type , de AC 401 en die zal pas volgend jaar op de Belgische markt te verwachten zijn
webwinkel = baby-markt.de (rubriek Baby Sicherheit > Babyüberwachung)

groetjes allemaal

corry
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]