< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » buikpijn na sex?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
buikpijn na sex?
09/12/2007 @ 20:19
Sofia

Online Status Stuur bericht
Hoi allemaal,

mijn vraag heeft eigenlijk niets te maken met anticonceptie maar wist niet waar ik hem anders kon stellen in dit forum, dus dan maar hier. Ik vraag me af of het normaal is dat ik na de gemeenschap buikpijn krijg. Niet altijd maar 9 van de 10 keren wel. Ik weet niet hoe ik de pijn kan beschrijven, maar het is een beetje dezelfde pijn als wanneer je getoucheerd wordt (tijdens je zwangerschap). Ik hoop dat er iemand is die begrijpt wat ik bedoel, want ik vraag me af of dat normaal is, ik kan het nergens vinden op internet.

Alvast bedankt,
Sofia

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 20:41

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey sofia

zou niet weten wat het kan zijn. Maar als je het niet vertrouwd kun je gewoon even bellen naar je dokter of gyn. Weet niet als je van belgie komt of nederland. Gewoon bellen bij onzekerheid.

groetjes

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 18:46

buikpijn na sex ?
hey , heb dat ook een tijdje gehad en ben dan naar de gyneacoloog geweest en die kon niets vinden , dus na een tijdje is het bij mij van zelf over gegaan , maar zou als ik jou was toch zeker is een bezoekje brengen aan de gyneacoloog ! dan ben je zeker groetjes en het beste toe gewenst hopelijk ben je er snel vanaf !
Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 22:35
Olga

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
die buikpijn komt van je baarmoeder. Dat is een spier en na het sexen of klaarkomen kan deze samentrekken en dat kan pijn doen.

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 12:29

Online Status Bekijk profiel
Dat ken ik, bij mij (en misschien bij jou dus ook) is de afstand tot de baarmoederhals wat korter ofwel is je man een beetje te groot en botst hij tegen je baarmoederhals. Daar kan je achteraf pijn van krijgen zoals jij hem beschrijft.
Hoop dat je gauw maniertjes vind om dit te voorkomen, want het is niet fijn he. Anders toch even naar laten kijken als het op geen enkele manier beter gaat...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]