[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/12/2007 @ 13:21 masaatje | hoi junior, erg he, hoe je er zomee bezig kunt zijn? Je voelt echt zoooveeel en hoopt stiekem dat elk krampje en pijntje met een eventuele zwangerschap te maken heeft... Ik had vorige maand echt wel 100 symptomen inclusief 4 dagen overtijd en dan denk je echt dat het raak is gewoon, maar helaas....probeer er niet te veel mee bezig te zijn, dat werkt denk ik echt, al is dat heel moeilijk, het voorkomt wel teleurstellingen.... Ik hoop voor je dat het raak is!!! Ik moet 22 dec.ongi worden, dus zou wel een geweldig kerstcadeau kunnen worden... liefs masaatje... |
| 18/12/2007 @ 14:24 Inger | Hoi Meiden, sorry dat ik me er tussen wring maar ik zit met een dilemma (?). Mijn NOD was afgelopen zondag. Afgelopen donderdag toch (stiekem) getest maar (helaas) negatief en afgelopen zaterdag had ik een beetje bloed verlies. Nu las ik vanmorgen op het internet dat je het beste kan testen 1 week na je NOD maar hier lees ik nu anders. Wanneer kan ik nu het beste een test doen? Alvast bedankt voor jullie reacties! groetjes Inger |
19/12/2007 @ 14:55 ![]() | gefeliciteerd ![]() ![]() |
| 20/12/2007 @ 15:11 wondertje | Junior, een hele dikke proficiat!! Ikke, ik had getest toen ik 1 dag overtijd was:negatief. de dag erna kon ik het niet laten en nog een testje gewaagd: positief. Als ik van jou was zou ik nog eens testen. Hopelijk voor jou positief nieuws. Hier zijn we terug de tweede ronde ingegaan. Ik hoop dat we niet te lang moeten wachten. Geloofde ik maar in de kerstman, dan kon ik een babietje vragen... ![]() |
| 25/12/2007 @ 17:21 farientje ![]() | uuuuuuuuuuuuu ![]() |
[Reageer]

Zwangerschaptekens voor NOD???

Ik moet 22 dec.ongi worden, dus zou wel een geweldig kerstcadeau kunnen worden...
liefs masaatje...
Kan je bij een zwangerschap ook zo'n buikpijn hebben (ook wel stuk darmen denk ik)? Want zo'n uitleg staat nergens.
Kersje