Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/01/2008 @ 12:03 Kellyken ![]() | wow dat is idd een eng verhaal, niet bijgaan dus!!!! ![]() ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben |
| 11/02/2008 @ 18:10 Anne | Hallo allemaal, ik heb 4 jaar mercilon geslikt. Ik ben nu sinds vorige maand gestopt met de pil. 28-01 had ik ongesteld moeten zijn geworden, maar dit is niet het geval. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, wel heb ik een test gedaan deze was negatief :( heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoelang het anders kan duren eer ik ongesteld word? groetjes Anne |
| 11/02/2008 @ 18:53 Cinke ![]() | Anne, ik denk zelfs dat de eerste keer 60 dagen heeft geduurd! |
| 11/02/2008 @ 21:15 evelien | ik was maar net gestopt met mercilon na verschillende jaren te nemen, en ik was 14 dagen later al zwanger ![]() en nu hebben we vandaag te horen gekregen dat het een eeneige tweeling gaat worden ![]() veel geluk allemaal |
| 11/02/2008 @ 21:24 Cinke ![]() | Super eveline! Proficiat he, ik droom ook van een tweeling... ![]() Wat hebben jullie speciaal gedaan hehe ![]() |
| 12/02/2008 @ 20:56 evelien | niks speciaal ![]() ik ben heel blij met het nieuws, al is het zwaar en een risicozwangerschap...hopen dat alles goed blijft met de beebjes en dat ze allebei sterk worden ![]() groetjes |
| 13/02/2008 @ 16:22 SMDJ ![]() | hey evelien proficiat he met je tweelingzwangerschap geniet ervan he ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger worden na 5 jaar mercilon