[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/12/2007 @ 14:17 beertje ![]() | Hallo iedereen, Wie van jullie moet er nog bevallen in augustus 08? ![]() |
| 17/12/2007 @ 21:02 Jessica samuels ![]() | als alles goed gaat beval ik dus oook in augustus ben zoo blij vandaag getest 3 dagen voor me NOD maar hij was meteen positief ![]() |
| 18/12/2007 @ 10:39 beertje ![]() | Hey Jessica dikke proficiat |
| 03/01/2008 @ 14:32 Maaike ![]() | Hallo ik ben ook voor augustus! Ik mag maandag al voor mijn eerst echo gaan. Spannend hoor! normaal zal ik het hartje al horen/zien. Ben ook wel wat bang! M* |
| 04/01/2008 @ 14:01 Elze ![]() | wij zijn ook zwanger, voor eind augustus/begin september. Ik mag op 22/01 voor het eerst naar de gynae. benieuwd.... succes iedereen |
| 05/01/2008 @ 11:16 Marielle | Hoi aagje! Gefeliciteerd!!! Wij geven onze familie op de verjaardag van mijn vriend beschuit met muisjes in plaats van gebak!! Dat lijkt ons wel heel grappig! Mijn schoonzusje had ook een leuke die liet tussen de vakantie foto's door de eerste echo afdruk zien, zo van dit is ook wel een leuke foto! Zo zijn er volgens mij 1001 ideen. Bijvoorbeeld mijn nichtje ging bij de ouders een bos bloemen brengen met een speentje eraan in plaats van een klein kaartje! Ik heb ook wel eens gezien dat ze t-shirts gaven aan de ouders met erop "trotse opa" etc. Die vind ik ook wel grappig! Ik hoop dat je hier een paar leuke ideetjes aan hebt!! Mariel ![]() |
[Reageer]

Bevallen in augustus 08 wie nog?