< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wat moet ik doen??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wat moet ik doen??
18/12/2007 @ 12:02
Chana

goedemiddag,
ik heb een vraagje..ik voel me eigen niet zo lekker...anders als anders,me menstruatie is nog niet geweest inmiddels al 3weken te laat..ik heb een test gedaan waar uit bleek licht positief..daarna ben ik naar de dokter geweest voor een bloed test en die kwam negatief over..met stomme verbasing voel ik me toch aan de enekant zwanger..ik ben al eerder zwanger geweest en ben bevallen in december 2006..ik weet niet wat ik nu moet doen en denken.. Ben ik nu zwanger of niet heb ik de bloedtest te vroeg gedaan was 5dagen overtijd toen?
ik weet het niet meer
Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 12:15
Jitske

Online Status Stuur bericht
Pfoe, als je je zwanger voelt en een test licht positief uit kwam... dan ishet meestal zo dat je zwanger bent. De testen komen alleen positief uit als het hormoon in je urine zit.
Misschien kan je over een weekje nog een keer testen?? Zeker als je ms uit blijft. Ik heb nooit een bloedtest gehad. Dus daar kan ik niks over zeggen. Ik weet wel dat ik eerst 2 negatieve testen had, voor ik een positieve test had...

Heel veel succes!
Groetjes Jitske

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 12:08
Chana

zwanger
hallo,
zoals ik gisteren mij verhaal deed,heb ik gisteren avond nogmaals een test gedaan..
En ja hoor positief... vanmorgen naar de dokter geweest en de 28e dec een echo!! pfffff heb in veel onzekerheid gezeten maar voelde me toch echt zwanger en ja hoor het is dus echt zo.. ga dus nooit uit van een bloedtest want een urinetest is 100keer meer betrouwbaar blijkt wel!

xxxxfijne feestdagen allemaal
Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 12:11
Jitske

Online Status Stuur bericht
Gefeliciteerd!!
Fijne zwangerschap en veel plezier bij de echo, zo na de kerst!
Groetjes!
Jitske

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]