Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/02/2008 @ 09:45 Jedi ![]() | een ostheopaat schijnt echt goed werk te leveren. Ik heb ook al gehoord van fasciatherapie, zou ook fantastisch zijn. |
| 11/02/2008 @ 09:59 Kyra ![]() | Hoi, heb vorige week een afspraak gemaakt bij de osteopaat. Helaas wel een wachttijd van 3 wkn. Hopelijk helpt het want we zijn MOE... Iedereen sterkte, groetjes! |
| 22/02/2008 @ 22:21 Kyra ![]() | Elze, wat fijn dat het zo goed gaat. Hopelijk blijft het zo he! Met de rest alles ok? Helpt de aromatherapie nog steeds? Groetjes! |
| 26/02/2008 @ 13:45 Kyra ![]() | Hoi, Elze, ik hoop dat het zo positief blijft gaan, goed zeg!!! Mira, hoe herkenbaar. Wij trekken het ook niet meer. We zijn allebei echt doodop. Groetjes. |
| 11/03/2008 @ 09:22 Mira | Hallo allemaal, Ik wilde graag weten hoe het nu met jullie kindjes gaat. Slapen ze al door of nog steeds vaak wakker? Wat hebben jullie zoal gedaan om hen te laten doorslapen. Hier bij ons gaat het op en af. De ene nacht is het maar twee keer wakker (tutje of wat water) Soms helaas nog 5 keer per nacht. Liefs Miranda |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

1 jaar en nog steeds niet doorslapen!!!

.

.