[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/12/2007 @ 10:54 Julia | Hallo allemaal, Mijn dochterje is iedere ochtend om 4.50 uur wakker. Ik hoor haar dan praten, na een minuurt of 20 gaat dat over in huilen. Niet krijsen maar meer jammeren. Ik ben ervan overtuigd dat ze geen honger heeft maar gewoon uitgeslapen is. Ik wil haar pas om 7 uur haar eerste flesje geven. Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat ze wat later wakker wordt? Dank voor jullie antwoorden! Groet, Julia |
| 21/12/2007 @ 14:35 Eva | Mijn mannetje krijgt om 11 uur zijn laaste fles, en is dan om 4 a 5 uur ook weer wakker. Ik probeer nog maar een beetje geduld te hebben.........Er komt vast een dag dat hij gaat doorslapen. |
| 31/12/2007 @ 16:37 Dana | Hoi, ik heb een tweeling van 11 weken en zij krijgen tussen 23.00 en 24.00 uur de laatste fles en dan slapen ze door tot 8.00 uur. Ik denk ook dat je kindje te vroeg de laatste fles krijgt. Je zou de laatste fles wat later kunnen geven. Succes. groetjes Dana |
| 02/01/2008 @ 13:46 Julia | Hallo allemaal, Mijn dochterje krijgt om 23.00 uur haar laatste fles. Dus niet te vroeg lijkt me. Ik denk dat zij te lang VOOR die tijd slaapt. Vanaf 16.00 uur slaapt ze namelijk heel vast en ik maak haar dan wakker voor de fles van 19.00 uur. Deze drinkt ze al slapend en na het boertje leg ik haar weer op bed. (ik heb geprbeert haar langer wakker te houden maar ze laat merken dat ze dat niet fijn vind) De laatste voeding van 23.00 uur ,maak ik haar ook wakker en geef haar een schone luier. Ze is dan wakker maar valt weer tijdens het drinken in slaap. Ik heb gemerkt dat als ze wakker wordt (de laatste tijd wat eerder zo rond half 5) dat als ik het grote licht op de hal aandoe ze eigenlijk weer inslaapt. Ook heb ik geprobeert met muziek, opnieuw instoppen en een klein lampje maar het grote licht werkt toch het beste. Waarom zou ze dit zo prettig vinden? Groetjes, ![]() Julia |
[Reageer]

Baby 3 maanden om 4.50 uur wakker