Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 12:55 | na zwangerschap? hallo, Ik ben 27 en heb sinds 94 type 1 diabetes. 7 maanden geleden ben ik bevallen van een dochter. Alles prima met haar. Ikzelf had een insulinepomp en nu terug naar 4 spuiten. HGA1C vrij goed nu; 5,9 denk ik maar sinds enkele weken heel erg last van schommelingen. (Niet ziek, niets speciaals gegeten, insuline goed) Heeft iemand van de bevallen dames ook last gehad van schommelingen na bevalling? Het gaat bv om nuchtere waarden van boven 300, terwijl ik zeker niets heb gegegen voor slapengaan. Endocrinoloog zegt vaak, onverklaarbare schommelingen, maar is toch lastig. Ook lijkt het me alsof ik de waardes veel moeilijker naar beneden krijg? Iemand raad? tnx Liske |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger worden en diabetes
Naar welke streek gaan jullie?

Ik was gisteren enorm teleurgesteld, ik zag het even niet meer zitten, gelukkig was mijn man een grote steun! En volgende cyclus wordt dus hoogstwaarschijnlijk ook niets zonder medicatie, niets aan te doen he! Ik hoop alleen dat ik geen al te lange cyclus zal hebben.
Laat iets weten he.
de laatste tijd heb ik nogal veel last van hoge suikers. Ik kan soms blijven spuiten, maar toch wil hij maar niet zakken 
Ik wou vóór Louis altijd een meisje, maar ik vind een jongen nu zo leuk dat ik het niet erg zou vinden om er 2 te hebben..