[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/12/2007 @ 19:25 miske | Hoi, Helemaal nieuw hier dus ff een korte inleiding. Het gaat over de dochter van mijn vriend(hij zelf is geen forummens dus stel ik de vraag maar even )Mijn vriend heeft dus ouderlijk gezag sinds vorig jaar over zijn dochter. De dochter gaat netjes zoals de rechtbank het beslist heeft elke 14 dagen naar de mama. Daar ze een leerachterstand heeft zit ze door de week op internaat omdat er daar de regelmaat is die ze nodig heeft en daar ook alle begeleiding krijgt die ze nodig heeft. Natuurlijk gaat ze ook om de x aantal tijd naar de grootouders en blijft ze daar soms ook overnachten. Nu weigerd de ex- vriendin van mijn vriend al bijna 1 jaar om alementatie te betalen of ook maar ergens bij te komen in de kosten. Vb. ze is pas geopereerd en dus betaald mijn vriend alleen de rekening Dus vraag 1: hoe zit het als alementatie niet betaald word? Vraag 2: moet een ex-partner tussen komen in kosten van ziekenhuis of zit dit bij de alementatie bij in ? Alvast bedankt |
| 27/12/2007 @ 20:29 miske | In het vonnis van de rechtbank staat dat zij een bepaald bedrag per maand moet betalen, dit bedrag is nog geen enkele keer overgemaakt |
[Reageer]

nieuw gezin + alementatie
)