< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » pil en dan zwanger??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
pil en dan zwanger??
31/12/2007 @ 16:52
marijke

Hallo allemaal!!

Ik ben aan de pil (microgynon 30) na 10 juni 2006 nadat mn dochtertje geboren is maar nu heb ik last van opgezette borsten ook pijnlijke een opgezette buik en buikpijn ik dacht dat ik zwanger was maar heb gister een clear blue test gedaan en die was negatief ik weet nou niet wat ik denken moet?
Zou ik zwanger zijn

groetjes marijke
Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 17:33
Britt

Online Status Stuur bericht
dag marijke, ikzelf ben 2 maal door de pil heen zwanger geworden. Het kan dus wel. Volgens mijn huisarts gebeurt dit bij 8 vrouwen op 1000. De kans is dus wel relatief klein.
De tweede keer heb ik een buikgriepje gehad. voor de eerste keer heb ik geen verklaring...

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 20:23
marijke

Ben blij dat ik een reactie krijg.

Ik ben sinds gister gestopt met de pil (was net weer een week bezig met de pil) wel diarree in die week nu maar zien of ik ongesteld word.. De eerste keer ben ik niet door de pil heen zwanger geraakt dus dit is totaal nieuw voor me aan de ene kant voel ik me zwanger maar aan de andere kant hou ik me misschien zelf voor de gek!

mn buik is nog steeds opgezet en boven mn schaambot is het dik en voel iets ronds kan dat mn baarmoeder zijn verder heb ik al een aantal dagen menstruatie achtige buikpijn af en toe
Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 21:37
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ook die vraag.
Ik ben overgegaan van de Cerazzette naar de Ovidol en er was niet bij vertelt (ik las het te laat) dat je de 1e 7 dagen extra bescherming moet gebruiken.

Ik heb allemaal vage klachten:
pijnlijke borsten, zere buik, last van de darmen, dikke buik, gewichtstoename, vocht in de benen, misselijkheid, duizeligheid, emotioneel en ga zo maar door.
Veel klachten die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had.

Ik ben pas geleden nog wel ongesteld geweest, maar als je leest dat dat ook van de pil kan komen, wordt je wel onzeker.

Als ik niet van deze onzekerheid af kan komen, bel ik de dokter maar voor een definitieve uitslag.
Eerst maar ff kijken wat een test zegt.

Gek wordt je er van hé Marijke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]