< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » IVF 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 22:36
nijnemijn

Online Status Stuur bericht
Aaahh Nouki, wat vind ik dit toch jammer voor je..
Ik had het zo voor je gehoopt, want je hebt toch ook al veel moeten doorstaan..
Chapeau dat je het toch goed opneemt..

Link naar deze reactie
Vandaag @ 07:45
Line

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meisjes allemaal...
Ik leef al gans mijn leven tussen mensen die in't onderwijs staan. Mijn mama, mijn papa gaf ook les, mijn stiefpapa, 3 tantes en een nonkel... en nu mijn schoonma (die dan op de koop toe directrice is geweest en zelfs mijn schoonpa is instructor... dus als er iets moet aangeleerd worden ...
Nee, ik weet hoeveel stress die eerste schooldagen en zelfs de dagen ervoor met zich meebrengt. Mijn mamaheeft wiskunde gegeven en stond op een bepaald moment zelfs op 3 scholen (dat heeft ze toen ook verwenst... wat normaal is he). Heel veel courage allemaal!!!
Nijnemijn, je zou inderdaad denken dat ze je eens zouden ontzien he, maar blijkbaar is dat niet het geval... meid als je 'toevallig' eens ziek valt, moet jij er dan ook niet naar kijken!
Waterman, 't is wel lief dat ze dan toch rekening gaan houden met je afwezigheden...
Muis, hoe zijn de huisbezoeken geweest?

Noukie, verdorie toch meid... veel sterkte!
En goed dat je je volledig op de volgende poging concentreert!! Beste wat je kan doen!

Nathie, hoe gaat het met 't buikske??? Hoe groot is 't kleintje al?

mel, 20 exemplaren ... ik hoop dat ze alle 20 kunnen aanprikken en dat er in zoveel mogelijk een eitje zit

Ik moet dinsdag ook naar't ziekenhuis ... maar voor iets totaal anders. Ik heb een botcyste op mijn pols en die moeten ze wegsnijden... dus alweer 't ziekenhuis binnen... ne mens denkt dan er vanaf te zijn, maar nee ze!! Dus 't kan zijn dat ik even niet kan typen (of iets heel kort met 1 hand), aangezien ik een tijdje mijn rechterhand niet zal kunnen gebruiken.

Ladies... hou jullie sterk

[Laatst gewijzigd door Line - Vandaag @ 07:47] - Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:06
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oei Line, dat is lastiger natuurlijk. 'k Wens je een snelle beterschap toe

Het is wel zo, hé. Je bent op de duur zoveel in het ziekenhuis dat je je er al helemaal thuis voelt precies. Mijn vriend is het laatste jaar ook voor vanalles en nog wat naar het ziekenhuis geweest (schouderoperatie, cyste in de sinussen, gisteren weer schouderoperatie waarvan ik hem seffens moet gaan halen, enz) en dan met alles wat wij met de fertiliteit te maken hebben zou je toch verwachten dat ze je een klantenkaart met korting geven, hé??

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:25
Muis

Online Status Bekijk profiel
hoi,
nouki, had toch positief gehoopt voor jullie, maar jij zal wel jezelf gevoeld hebben (ingeving) dat e niet zw.was.
Sterkte bij de volgende poging.

Line, oei, idd.weral in het ziekenhuis. ik heb ook zo'n gevoel, op en duur ben je daar klant aan huis. En als je kindjes hebt, wordt het nog erger... Maar ja, als we geholpen zijn...
En al onderwijsmensen in de familie?
oei, mijne vent klaagt soms van mij...(nie altijd negatief bedoelt maar ja) jij hebt reden...

Mel, succes met de PU en TP

tot een beetje later
veeeeeeeeeeeel schoolwerk(al doe ik het me zelf soms aan, maar ik sta in het lager en dat zijn nog 'kindjes' en ik wil dan vanalles met ze doen en mijn klas aangenaam maken etc)

Muis

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]