Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 10:13 Mamzel ![]() | En Jelana, heb je nieuws van je echo? |
| 18/08/2008 @ 10:47 flairtje ![]() | Hey Tigris... lukt het een beetje met die tests? |
| 18/08/2008 @ 13:18 flairtje ![]() | Allé Tigris! Ik hoop het enorm voor je! Zou echt geweldig zijn nu! |
| 18/08/2008 @ 16:11 Mamzel ![]() | Tigris, ik weet niet waarom, maar ik heb een goed voorgevoel... |
| 18/08/2008 @ 17:19 Tigris ![]() | Mamzel, ik hou je aan je voorgevoel!!!!! ![]() ![]() Dank je Flairtje! |
| 19/08/2008 @ 21:43 Sarah | @ Tigris ik hoop voor je op een positieve test aan het eind van deze cyclus @ Leentje en Thrallgi succes met afwachten ![]() @ Jelana mooi hé die echo's Super dat het allemaal goed leek @ Flairtje zo mooi twee van die kanjers @ Wensje is jullie ook steeds zo aan het schoppen. Onze kleine is zo nu en dan echt een hele tijd achtereen aan het bewegen ![]() Hier alles goed. We zijn weer naar de vk geweest en alles lijkt goed! De kleine ligt zelfs al zo hoog als hij met 24 week zou moeten liggen. De kleine vond het alleen niet zo leuk dat de vk op mijn buik aan het duwen was. Want hij/zij begon te schoppen Ze heeft m'n mannetje aangeraden iedere avond voor het slapen gaan zijn hand op m'n buik te houden. Op een gegeven moment kruipt de baby dan helemaal naar zijn hand toe We zullen zien. Hij heeft het ukkie nl. nog helemaal niet gevoelt. Volgens mij vandaag m'n eerste harde buik gehad. Pff dat voelt behoorlijk beroerd zeg Wel heb ik bij deze week een vreemd gevoel. Anders was ik vrijdag of zaterdag uitgerekend geweest. Ik mag blij zijn dat ik al weer zwanger ben, maar het blijft je toch zo nu en dan bezig houden. ![]() |
| 20/08/2008 @ 20:35 Donnie ![]() | Hee Flairtje, mooie fotootjes hoor! Echte knapperds! Kun je nu lekker gaan genieten van deze mooie mensjes in je buik! Liefs! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

cyclus na miskraam

moeten wachten. De gyn was alleen (normaal zijn ze met 4) EN er waren veel spoedgevallen (geen bevallingen hoor). Maar ik was op van de zenuwen!
. Gelukkig heeft mijn ventje de namiddag en konden we dus direct ons huiswerk maken
.

enik voel wel dingen, maar de dingen die ik voel betekenen niets goeds
. Al twee dagen last van buikpijn, kan goed zijn dat het mijn darm is,(heb extreem gevoelige darmen) maar anderzijds ben ik alweer angstig, wat als het een vroege zwangerschap is die opnieuw fout afloopt
. Oh ja ik mag zo niet denken, maar ja
...
Super dat het allemaal goed leek
ook steeds zo aan het schoppen. Onze kleine is zo nu en dan echt een hele tijd achtereen aan het bewegen 
Hopelijk ben ik tegen dan ook terug zwanger, dat zou het allemaal denk ik toch wat verlichten . . .
. 12 weken!!
, ik had zo gehoopt op goed nieuws voor je zodat jullie eindelijk eens konden genieten van jullie zwangerschap, maar het blijft zo een roetjbaan van gevoelens
. Laat ons hopen dat de groeiachterstand snel ingehaald wordt en dat het vruchtwater en de placenta geen problemen moeten opleveren