< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » twin in april/mei 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
twin in april/mei 2008?
05/09/2008 @ 13:33
finn

Online Status Bekijk profiel
dank je wel maar ik denk dat hij echt beter is, want vadaag nog niets gegeven en daarnet had hij nog 37.5 dus dat is toch beter dan gisteren. Hij is ook minder huilerig. Nu nog hopen dat Max het niet ook krijgt.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 15:16
Jo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier zijn ze vandaag ook precies iets beter. Gisteren hadden ze beide lichte koorts (+/- 38°C) van hun spuitjes, maar vooral heel hangerig en huilerig. Gelukkig is Stijn vandaag thuis. Hij neemt vanaf september zijn ouderschapsverlof op in 4/5de. Nu ik ook nog thuis ben hebben we een lekker lang weekend.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 20:36
finn

ik heb eens even uit nostalgie onze allereerste berichtjes gelezen op dit onderwerp en het is erg leuk om alles nog eens te overlopen, zeker nu alles goed is afgelopen. Maar nu heb ik toch iets gelezen dat mij pakte. Ik las dat Jo een meisje uit Bree kende (ergens op pag 6) dat ook op 27 weken bevallen was. Jo : ik heb ook via mijn broer vernomen van een jongenstweeling uit Bree die op 27 weken geboren was in januari en in Leuven is geweest. Ik had je nog eens willen vragen of je die misschien kende. Ik moet zeggen dat ik het meisje in kwestie zelf helemaal niet ken, maar mijn broer zegt dat ze bij hem in de klas heeft gezeten (hij is leraar in St. Aug). Die jongens deden het zo goed dat ze nog een paar weken voor de uitgerekende datum naar huis mochten. Nu heb ik weer viavia vernomen dat zij voor de vakantie beiden (!) getroffen werden door hersenvliesontsteking en dat één van beiden er nog steeds erg slecht aan toe zou zijn. Dat plaats alles weer eens in perspectief. En begrijp mij goed ik wil helemaal niet roddelen en al zeker niet over mensen die ik niet ken, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik jaloers was op hun toen ik hun verhaal oorspronkelijk hoorde. En nu zou ik ze veel sterkte willen wensen en voor hun duimen, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wie het is.
Het verhaal klinkt misschien warrig maar het houdt mij al een hele tijd bezig, omdat onze verhalen zoveel op elkaar leken.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:01
Jo

Ja Finn,

Ik weet nog heel goed dat ik dat verhaal heb aangehaald omdat jullie situatie idd zo gelijkaardig was. En ja, ik denk dat jullie er op het moment stukken beter voorstaan dan zij. Het klopt dat één van de 2 hersenvliesontsteking heeft gehad en idd de ernstigste vorm. De 2de had ook koorts en heeft enkele dagen ter observatie in het zh gelegen, maar was niet 'getroffen'. Hun verhaal is echt een horrorverhaal en ik heb al meerdere malen in hun plaats moeten wenen als ik weer eens een update kreeg. Ik heb nu al even niets meer gehoord en wil er ook niet elke keer naar gaan informeren als ik ze zie, voel me dan zo'n ramptoerist. Dit is het laatste dat ik weet : kindje ligt in Leuven en wordt in coma gehouden omdatie anders te veel pijn heeft. Zowiezo moeten zijn vingertjes en teentjes geamputeerd worden, op het dijbeentje heeft men eerst donorhuid getransplanteerd om dan later met zijn eigen huidje te proberen. Het was nog twijfelachtig als alles goed kwam met dit beentje, men hoopte dat het 'vanbinnenuit' zou genezen. Op zijn neusje moet ook donorhuid komen.... Ja en dan maar hopen dat mentaal nog alles in orde is.
Oja, ik weet dat ze net zo blij was want ze was een week van de monitortjes verlost. Hebben jullie deze nog steeds?

Ja, wij hebben ook al meerdere malen tegen elkaar gezegd dat je die mensen op de een of andere manier zou moeten kunnen helpen. een mens heeft toch ergens een limiet en die van hun is toch wel degelijk bereikt.

Zo, dit was even snel, maar moet Marie nog een flesje gaan geven

Gr,
Jo

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:04
finn

als je hun gegevens hebt, stuur je die dan eens in een pbtje. ik denk dat ik ze dan eens een kaartje op de post doe. Alle steun kan maar helpen hé. Ik benijdt ze idd niet, maar hoop het aller allerbeste voor hun.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:31
San

amai wat een verhaal zeg, en zo triestig. Eerst die ellende al van zo vroeg te bevallen en al de stress daarrond, en dan dit. Sommige mensen zijn gewoon altijd getroffen door slechte dingen. :(
Dat kindje en de ouders zullen de rest van hun leven de gevolgen dragen, en dat wens je toch niemand toe?? Inderdaad, wat een geluk hebben wij gehad hé.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:47
Jo

Finn, trouwens nog van Elias dat ie zich al eens heeft gedraaid! Toon hebben we ook al 2 maal op zijn buik gevonden, en dan maar kreunen dat ie zijn armpjes niet onder zich uit krijgt. Volgens mij wel puur toeval, van wildheid.
Maar vandaag heeft ie het precies beet, allé toch al 3 keer achter elkaar, maar zo kwaad en gefrustreerd dat het niet goed lukt om die armpjes te bevrijden

Ik bezorg je hun adres zo snel als ik het zelf heb. Ken nl de achternaam van haar man niet, maar haar broer woont hier in de straat. Ik wil het al zo lang eens gaan vragen om zelf ook een kaartje te sturen, maar zie hem altijd te laat voorbij wandelen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]