Ja Finn,
Ik weet nog heel goed dat ik dat verhaal heb aangehaald omdat jullie situatie idd zo gelijkaardig was. En ja, ik denk dat jullie er op het moment stukken beter voorstaan dan zij. Het klopt dat één van de 2 hersenvliesontsteking heeft gehad en idd de ernstigste vorm. De 2de had ook koorts en heeft enkele dagen ter observatie in het zh gelegen, maar was niet 'getroffen'. Hun verhaal is echt een horrorverhaal en ik heb al meerdere malen in hun plaats moeten wenen als ik weer eens een update kreeg. Ik heb nu al even niets meer gehoord en wil er ook niet elke keer naar gaan informeren als ik ze zie, voel me dan zo'n ramptoerist. Dit is het laatste dat ik weet : kindje ligt in Leuven en wordt in coma gehouden omdatie anders te veel pijn heeft. Zowiezo moeten zijn vingertjes en teentjes geamputeerd worden, op het dijbeentje heeft men eerst donorhuid getransplanteerd om dan later met zijn eigen huidje te proberen. Het was nog twijfelachtig als alles goed kwam met dit beentje, men hoopte dat het 'vanbinnenuit' zou genezen. Op zijn neusje moet ook donorhuid komen.... Ja en dan maar hopen dat mentaal nog alles in orde is.
Oja, ik weet dat ze net zo blij was want ze was een week van de monitortjes verlost. Hebben jullie deze nog steeds?
Ja, wij hebben ook al meerdere malen tegen elkaar gezegd dat je die mensen op de een of andere manier zou moeten kunnen helpen. een mens heeft toch ergens een limiet en die van hun is toch wel degelijk bereikt.
Zo, dit was even snel, maar moet Marie nog een flesje gaan geven
Gr,
Jo