< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » laatste kilootjes kwijtraken... wie doet mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
laatste kilootjes kwijtraken... wie doet mee?
Gisteren @ 12:31
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Yoda: 36-38...kan ik alleen maar van dromen..., ik ben nooit echt een magertje geweest, de kleinste maat waar ik ooit in kon was een 40...als je trouwt ben je altijd op je dunste precies (is precies bij iedereen zo), dus ik ben nu al superblij met mijn 42-44!

Ondertussen ben ik gestopt met het proteinedieet en ben terug op normale voeding overgeschakeld (wel nog steeds onder begeleiding van de dietiste).

Ik ben ondertussen net terug van het shoppen, ik heb me 2 nieuwe broeken gekocht, een paar schoentjes voor mijn petekindje (ze verjaart 1 dag voor Vince)en voor Vince 2 boekjes en een kleine einsteins DVD (hij kijkt hier supergraag naar).

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:24
yoda

Marijke, die maatjes zijn nu ook enkel nog dromen voor mij hoor ! Ik ben zelf ook maar 1m63 groot (eerder klein). En ik heb ook vroeger gerookt wat eigelijk de goestingskes wegwerkte. Ach, zolang we gezond zijn en gelukkig hé. Ik was eigelijk net van plan om misschien te gaan investeren in zo een shakes. Ze zijn wel duur hé.

We gaan een fietsstoeltje voor Kobe kopen en een nieuwe fiets voor de papa morgen. Kunnen we zondag een fietstochtje gaan maken.
Kobe zit hier weer de boekjes uit het salontafeltje te nemen den deugeniet.

Wat is een einsteins dvd ? Kobe ziet graag naar Bumba, hij danst op de muziek.

Allé ik ga eens van men weekend genieten. Jullie vast ook !

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:26
Marijke

@ Yoda:
ik ben door het dieet terug beginnen roken, stom van mij, I know.
Maar ik ben van plan om er binnenkort terug mee te stoppen.
Die shakes en poedertjes om te dieten zijn idd duur.

"Kleine Einsteins" is een tekenfilmpje op Ketnet, iets van Disney.
Je moet anders maar eens op Youtube ne search doen, dan ga je direct weten wat het is. Vince is ook vreselijk geinteresseerd in TV, vooral de begintunes van kinderserietjes... Piet Piraatliedjen de begintune van "De troetelbeertjes" en de begintune van "De kleine Einsteins" zijn de grote favoriet!

Ik heb nog extra geshopt voor mezelf deze namiddag, er zijn nog 2 paar schoenen bijgekomen (aaaah ik kan het niet laten, ik moet altijd wel schoenen kunnen kopen...schoenverslaving en handtasverslaving).

Ik ga mijn zeteltje in, zo een dagje shopping is vrij vermoeiend.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:25
yoda

Marijke

Ik moet toegeven dat ik op voorbije 2 trouwfeesten ook eens terug gerookt heb hoor ! Maar ik ga er zeker van afblijven in de week of ben ook weer terug vertrokken.

Het is niet makkelijk hé.

Voorlopig zal ik het dan maar zonder shakes blijven proberen al doe ik niet echt veel moeite !

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]