< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwangerschapstest verkeerd uitgevoerd?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwangerschapstest verkeerd uitgevoerd?
30/08/2008 @ 15:08
Kidnurse

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tja Missy er komt inderdaad vrij veel voorbereiding bij zo'n kleintje hé! Wij zijn gelukkig door alles door, oef! Of, allez, dat denk ik toch. Ik denk altijd dat ik iets vergeet en controleer dan NOG maar eens
Onze volgende afspraak is op 16/9, kan bijna niet wachten want dan zijn we toch al 35w en dan begint het pas echt te korten.

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 20:55
mini-mama

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Kom gauw nog effe goeiedag zeggen voor we met vakantie gaan! De drukke dagen van inpakken, nog wassen en strijken, opruimen, ... zijn voorbij, we zijn er helemaal klaar voor! En de verhuis van spullen valt tot hiertoe nogal mee vind ik... 3 reistassen met kleren, 2 bakken met eten en een bak met speelgoed. En dan nog een zwemzak.

Voor de rest alles kits hier. Niet veel nieuws te vertellen. Was vrijdag nog op school, en had toch wel een beetje heimwee Ik had echt zo leuke collega's! Heb er dan gisteravond nog enkele gezien op een BBQ en ben héél lang blijven plakken Net of ik ben zo'n uitgaander (not).

Daan heeft vandaag véél geslapen! Deze VM nog 1,5 uur en deze namiddag 4 uur!! Wij wilden nog even wegrijden naar de markt in Beveren, maar meneer heeft van 13u tot 17u geslapen. Toen zijn we maar gaan eten in zo'n lunchgarden. Zat hij daar een mevrouw van middelbare leeftijd te versieren En maar lachen en zwaaien en klappen. Die mevrouw vond het helemaal fantastisch!

Ieniemienie doet het ook goed denk ik. Ik voel het elke dag broebelen in mijn buik De dinsdag na mijn vakantie mag ik al voor een 3D-echo! En daarna zal ik eens vanalles beginnen regelen voor de geboorte se.

Dames, ik wens jullie een fijne week toe, goed rusten voor wie het nodig heeft en tot over een dag of 10!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:11
Missy

Online Status Bekijk profiel
Hey Veerle je bent nog fijn op vakantie. Heerlijk.

Hallo Joke jij bent er in tussen al een beetje uit? Je hebt fijn alles al klaar. Het begint dan ook serieus te korten voor jou he.

Ik heb het slaapkamertje intussen ook besteld en de koets met alles erop en eraan. Nu zijn we bezig met te kijken voor suikerbonen en kaartjes dan zijn we daar ook van af. Ik heb ook al een paar pyama's en onderlijfjes gekocht. Zo lief. En klein.

Hier ook meer en meer kwaaltjes ik slaap zoveel de laatste tijd he. Ben echt moe. En die buik begint echt zwaar te worden. Er zijn veel mensen die denken dat ik al moet bevallnen. En dat terwijl ik nog maar 5 kilo ben aangekomen. Moet nog meer dan 2 maanden. Ja die ongemakken van slechter slapen beginnen nu ook. De ene dag meer dan de andere. Maar we nemen het er met plezier bij he. Alles voor mijn jongen!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]