Hoikes,
Kom gauw nog effe goeiedag zeggen voor we met vakantie gaan! De drukke dagen van inpakken, nog wassen en strijken, opruimen, ... zijn voorbij, we zijn er helemaal klaar voor! En de verhuis van spullen valt tot hiertoe nogal mee vind ik... 3 reistassen met kleren, 2 bakken met eten en een bak met speelgoed. En dan nog een zwemzak.
Voor de rest alles kits hier. Niet veel nieuws te vertellen. Was vrijdag nog op school, en had toch wel een beetje heimwee

Ik had echt zo leuke collega's! Heb er dan gisteravond nog enkele gezien op een BBQ en ben héél lang blijven plakken

Net of ik ben zo'n uitgaander (not).
Daan heeft vandaag véél geslapen! Deze VM nog 1,5 uur en deze namiddag 4 uur!! Wij wilden nog even wegrijden naar de markt in Beveren, maar meneer heeft van 13u tot 17u geslapen. Toen zijn we maar gaan eten in zo'n lunchgarden. Zat hij daar een mevrouw van middelbare leeftijd te versieren

En maar lachen en zwaaien en klappen. Die mevrouw vond het helemaal fantastisch!
Ieniemienie doet het ook goed denk ik. Ik voel het elke dag broebelen in mijn buik

De dinsdag na mijn vakantie mag ik al voor een 3D-echo! En daarna zal ik eens vanalles beginnen regelen voor de geboorte se.
Dames, ik wens jullie een fijne week toe, goed rusten voor wie het nodig heeft en tot over een dag of 10!!