< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Diane 35

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/01/2008 @ 15:29
Sammie

Hallokidokie,

twee maanden geleden heb ik mijn mirena-spiraaltje laten verwijderen! Ik had last van acné!
Nu neem ik de Diane 35-pil. Ik heb echter last van bijwerkingen: geen zin meer in seks (wat echt wel abnormaal is in mijn geval), neerslachtig, hoofdpijn, misselijk,...
Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja : verdwijnen deze klachten?

Groetjes
Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 15:35

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sammie,

Ik heb 8jaar lang de Diana-35 genomen, en het klopt inderdaad dat je minder zin krijgt in sex (ik heb dit klaar en duidelijk ondervonden toen ik gestopt was met de pil :p)
Het is doordat de pil het testosterongehalte een groot deel reduceerd dat je minder zin hebt in sex.
De andere kwaaltjes heb ik niet gehad.

Kus,

Nathalie

[Laatst gewijzigd door Nathali3 - 08/01/2008 @ 15:39] - Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 16:29
An

Sammie, ik heb 10 jaar de diane-pil genomen, maar had eigenlijk geen kwaaltjes. Ik was wel 'droger' dan dat ik nu ben. Dat komt door de hormonen die erin zitten, maar mijn velletje was wel super! Nu minder natuurlijk, want ik ben intussen weer gestopt en spijtig genoeg zijn de bubbels daar terug maar we weten waarom, hé!

Ik weet ook dat de diane-pil een zware pil is. Misschien heeft je lichaam tijd nodig om eraan te wennen, maar als je je er niet goed bij voelt, zou ik toch weer overschakelen op iets anders. Ik gebruik nu Pangel 10 om mijn acné weg te krijgen en dat helpt echt. Je kunt er zonder voorschrift bij de apotheek om gaan.

Succes ermee!

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 11:10
Sammie

Hey meiden,

ben gisteren naar de dokter geweest! Hij heeft mij Yasminelle voorgeschreven!! Ik voelde mij echt wel depri van de dianapil en mijn seksleven leed er enorm onder!!!

En nu maar hopen dat de puistjes wegblijven en ik mij terug happy ga voelen!

Groetjes
Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 13:42
Playa

Hey An

Know what you mean.
Na 8 jaar ook met Diane gestopt en idd terug last van acne.
Mijn zin in seks heb ik ook terug, lol.
Mss toch even bij apotheker binnenstappen achter dat middeltje van jou.

thanks meid.

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 13:14
a

Ook ik ben een gebruiker geweest van Diane35 .Heb het ongeveer 7a8 jaar gebruikt en toen ik stopte werd ik niet meer ongesteld. Ik ben toen begonnen met de pleisterpil maar daar had ik kwalen van zoals hoofdpijn enz ... ben toen een paar maanden pilvrij geweest om eens te kijken hoe mijn cyclus was en die was inorde (rond de 30 dagen) maar kreeg weer van die leuke pukkeltjes nadat ik gestopt was met de pil dus heeft de dokter me toen Yasmin voorgeschreven en het zou ook wat meer lust op wekken ?? Hmm ja van dat laatste heb ik niet zoveel gemerkt maar was wel tevreden over die pil. Nu heb ik een kinderwens en dus helemaal pilvrij en weet niet of het komt door mijn kinderwens (zal er wel mee te maken hebben) maar ik heb weer terug zin om te vrijen !
Heb wat meer pukkeltjes gekregen maar het valt nog redelijk mee .. achaj ... moet er wat voor overhebben he !
Veel succes meiden !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]