< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Juli 2008...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/01/2008 @ 21:33
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Ja ik denk er ook zo over, over die angelsound... En voor die korte periode nu dat we nog moeten wachten tot we het kindje voelen...

Ik heb dat trouwens ook altijd als ik naar de gynaecoloog moet! Maar als ik dan dat kindje zie en alles goed blijkt, dan ben ik in de zevende hemel!!!

Over dat zwangerschapszwemmen, ik ga nu ook gewoon zwemmen, maar in mijn laatste maanden denk ik toch dat ik eens ga meedoen met dat zwangerschapszwemmen, eens zien of het mij aanstaat.

Ik moet nog wachten tot 17/03/2008, maar op 17 weken mag ik eens naar de huisarts om de hartslag te beluisteren!
Duurt nu wel lang eigenlijk, maar ja...
Wanneer moet jij terug gaan?

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 09:36
Loekie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik weet zelfs niet of het wel goed is om met dat ding te luisteren maar alé.

Ik moet de 12ste februari teruggaan, maar of ze dan een echo gaat doen dat weet ik niet. Ik hoop het alleszins, dan kan ze kijken wat het gaat worden.

Groetjes,
Loekie

[Laatst gewijzigd door Loekie - 28/01/2008 @ 09:36] - Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 19:04
Lieke

Hey,

Ja ik stelde me daar ook al vragen bij of het wel gezond is voor het kindje. Ik lees hier toch vaak dat er kindjes heel fel op reageren, dat wil toch zeggen dat er iets moet zijn!

Ja mijn gynaecoloog zegt t geslacht pas met zekerheid te kunnen zeggen vanaf 17 weken, dus ja op die 21 weken echo zullen wij het pas weten, als het kindje meewerkt tenminste, want dat deed het de laatste keer ook niet...

Amai, jij mag snel terug gaan! Ja dan zal je wel een echo krijgen he waarschijnlijk...

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 19:53
Loekie

Hopelijk heb ik chance. Den 12ste ben ik 16weken en 2 dagen.

Ik moet elke vier weken bij de gyn gaan. Of ze elke keer een echo gaat doen dat zal wel niet zeker???

Mijn collega weet van daarstraks wat het gaat zijn bij haar, ze is uitgerekend voor de 15de juli maar ze wou niks lossen!

Willen jullie het weten wat het gaat worden? Wij wel maar we gaan het niet vertellen, of toch proberen

Groetjes,
Loekie

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 20:28
Lieke

Hey,

Hier net hetzelfde, we willen het wel weten, maar we gaan het niemand vertellen...
Amai, elke 4 weken bij de gynaecoloog, waarom eigenlijk?? Ik zou t wel ook fijn vinden hoor. Ik ben vandaag eens langs de huisarts gegaan om het hartje te horen, spijtig genoeg was het bijna niet te horen, heel stilletjes en na enkele seconden was het onmiddellijk weg en niet meer terug te vinden... T kleintje maakte zich snel uit de voeten! Binnen 3 a 4 weken mag ik wel terug om nog eens te luisteren, dan zou het veel beter te horen moeten zijn...

Vele groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 10:35
Loekie

Ik ga altijd bij de gyn, het is dus niet gecombineerd met de huisarts. Vandaar dat ik elke vier weken terug moet gaan denk ik...

Gisteren bij Petra en Chris geweest

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 19:18
Lieke

Hey,

S toch nog anders hoor want ik moest nu ook niet naar de huisarts hoor... Ik wou gewoon even checken dat alles oke was... Maar ja ons kleintje werkte weer eens tegen Zo een eigen willetje, nu al!
Wij gaan straks even langs bij Petra en Christophe... Net een dag gemist, we hadden mekaar eens in levende lijven kunnen ontmoeten!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 13:13
Loekie

Ik hoor van vriendinnen dat zij de gyn combineren met de huisarts. Daarmee dacht ik dat het bij u ook zo was.

Stond deze morgen op de weegschaal, +1kg in het totaal. Raar hé...

Hoe wast bij Petra en Christophe?

Het schijnt dat ik uwe vriend moet kennen maar ik heb geen idee hoe hij eruit ziet. Zijne naam zegt mij alleszins iets.

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 21:51
Lieke

Hey,

Ja de huisarts heeft ook gezegd dat ik op bepaalde data bij haar nog terecht kan voor eventuele onderzoeken, dus ja ik ga dat wel doen...

Och die ene kilo erbij is nog niet veel he! Ik denk wel dat dat normaal is. Ik begin wel al met een hoger gewicht en ik denk dat er daarmee nog niks bij is. Ik probeer er wel op te letten hoor, maar soms lukt dat niet zo goed Och ja er zal nog veel bijkomen denk ik, alhoewel ik hoop dat dat zal meevallen...

Ah t was goed he bij Petra en Christophe! Ik kan daar heel goed mee opschieten, dus ik ga daar wel graag eens langs...

En oei, mijne vriend?? Ik weet nu even niet meer wat uw echte naam was... Anders kon ik het eens vragen... Van waar zou je hem moeten kennen? T zou kunnen he, hij was wel een beetje bekend vroeger in Overijse

Ik heb deze nacht 15 uur geslapen. Ik dacht dat de vermoeidheid beter was, tja dan toch niet he... Maar het deed deugd

Vele groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
03/02/2008 @ 09:42
Loekie

Ik ben maar een inwijkeling hé. Ik ben oorspronkelijk van Overijse. Is hij even oud als ik? 25? Dan zou ik hem waarschijnlijk kennen van vroeger in 2D's of Okaez hé. Maar ik kan er geen gezicht op plakken.

Hier alles ok voor de rest. Ik begin het weer benauwd te krijgen omdat ik denk dat het kindje ni meer leeft... Ik moet volgende week dinsdag bij de gyn gaan hé en dan krijg ik zo van die gedachten.

Ik hoop alleszins dat ik niet teveel zal bijkomen want achteraf moet alles er weer af hé. Ik heb wel chance dat ik vooraf 10 kg kwijt ben geraakt hé, die heb ik dan toch ni meer extra.

Vandaag komt mijn mammie langs met mijn broer. Tof!

Groetjes,
Loekie

[Laatst gewijzigd door Loekie - 03/02/2008 @ 09:43] - Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 14:19
Lieke

Hey,

Ja hij is ook 25, wordt er 26 binnenkort...
Ik ging onlangs op de weegschaal staan en er was 0,5 kilo bij, maar deze morgend niet meer, dus ik ben wel tevreden!!!

Alles goed met jou voor de rest?

Was het vandaag dat je naar de gyn moest of volgende week?

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 10:39
Loekie

Dan is hij even oud als ik en moet ik hem dus wel kennen.

Alles gaat goed. Ik stond gisteren op de weegschaal en er is 1.6 kg bij in het totaal, dus dat valt héél goed mee.

Ik moet volgende dinsdag naar de gyn. Ben benauwd, heb weeral het idee dat het kindje ni meer leeft Helemaal zonder reden, maar ik kan het niet helpen.

Voor de rest gaat alles prima, kan ni beter!

Groetjes,
Loekie

[Laatst gewijzigd door Loekie - 07/02/2008 @ 10:40] - Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 11:02
Lieke

Hey,

Ja, hij weet niet wie jij bent... We zullen elkaar misschien wel is ontmoeten bij Petra en Christophe ofzo...

Die benauwdheid ken ik hoor... Heb da elke keer als ik naar de gyn, of laatste keer bij de huisarts, ga. Ik vraag dan duizend maal aan mijn vriend en aan mijn moeder of alles wel in orde zal zijn. Ik vraag dan ook telkens aan mn moeder een kaarsje te laten branden ...

Ik zal alleszinds voor je duimen dat alles in orde is! Hier nog steeds geen grammetje bij, ben wel blij, maar soms vind ik het ook wel verdacht... Ik hoop ook dat hier alles nog in orde is... Ik kan niet wachten tot ik de kleine ga voelen!!!

Vele groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]