< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » twijfel over 5de kindje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
twijfel over 5de kindje
10/01/2008 @ 17:00
1976

Online Status
hoi,zoals jullie kunne lezen twijfelen wij om er nog een kindje te verwelkomen in ons gezin,wij hebben nu 4 zonen ,waar de jongste net 3 is geworden,eind van deze maand moet mijn staafje in me arm eruit,en eigenlijk vind ik het dan mooi,als we het nog willen,om er dan voor te gaan,ik ben zelf nl ook al 32,dus leeftijd gaat toch mee spelen,dus ik zie het eigenlijk zo,van nu,of nooit meer,aan de ene kant willen wij het heel graag,maar het heeft ook zijn nadelen,en ik ben vooral bang voor reakties uit de omgeving,wij wonen in nederland,dus wie hebben daar ook ervaring in?

groetjes.
Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 18:13
Leen

Online Status Stuur bericht
Wel ik ben geen Nederlandse mama maar een Belgische mama.
Ik ben nu zwanger van mijn vijfde kindje. Met mijn exman heb 3 kinderen en samen met mijn nieuwe partner verwacht ik nu dus mijn 2e kindje. We hebben een groot huis en hebben een monovolume dus materieel ondervinden wij geen nadelen. In tegendeel, dit wonder is meer dan welkom.

groetjes

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 20:11
1976

Online Status
hoi,en heb je geen nare reakties gekregen uit je omgeveing?en wonen de oudste kinderen ook bij jullie,en als ik vragen mag,hoe oud jullie zijn?

groetjes.....

en toch lijkt het of je het in belgie meer ziet als innederland,deze grote gezinnen......
Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 22:37
Leen

Hey,

neen we hebben niet echt nare reacties gehad. De oudste is 19, ons Lotte is er 9. De oudste woont thuis en voor ons Lotte hebben we een regeling getroffen. Ze is een echt papaskindje dus was het beter dat we dit deden. Wij zijn beiden begin 40.

groetjes

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 07:08
Karen

niet twijfelen hoor...gewoon doen !
Je mag en moet je niks aantrekken op commentaar van de omgeving: het zijn jullie kinderen-jullie hebben ervoor gekozen...
Als sommige heel ostetatief onze kinderen beginnen tellen dan antwoord ik: tja, nu hebben we een tv gekocht

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 21:44
Bianca

wij hebben nu samen 4 jongens hadden allebei al een zoon toen we elkaar leerden kennen en hebben samen nog 2 jongens erbij gekregen maar hebben bij de laatste al heel veel commentaar gekregen nu ben ik mischien weer zwanger (niet helemaal gepland maar ja) en ik ben al bang voor de reacties vooral van mijn schoonfamilie..

volgens mij zijn de nederlanders (ik woon zelf in zuid limburg) hier nog niet echt toe aaan grote gezinnen..

toen ik zwanger was van caelan mijn jongste werd er veelg evraagd is wel een ongelukje zeker......................
vooral omdat er tussen de 2 jongste net 16 maanden vershcil zit ..

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 09:51
danielle

Online Status
hallo allemaal,

ik ben nu bijna 10 weken zwanger van ons 5de kindje al ons ander kindjes zijn allemaal meisjes, nu dat we opnieuw zwanger zijn zouden we toch graag eens een jongen willen alhoewel ik er dik aan twijfel dat het een jongen gaat zijn, kijk ik er toch naar uit. Anderzijds zou het misschien voor het kindje beter zijn moest het een meisje zijn want wat zou hij moeten doen tussen 4 meisjes ook met de poppen spelen ik ben bang dat hij geplaagd gaat worden niet door onze kindjes maar door de omgeving en rot verwend worden door de grootouders want zij hebben nog geen kleinzoon alleen 6 kleindochters (2 kindjes van mijn zus en 4 kindjes van mij). We zullen wel zien zolang het maar gezond is.

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 20:41
een gelukkige mama

Wij hebben 4 zoontjes waarvan de oudste 6 geworden is en de jongste 2 jaar. Wij hadden ook twijfels omdat we dolgraag een meisje wilden maar we zijn er toch voor gegaan. En............ eind juni is het zover, we krijgen er een meisje bij. Hier niet veel negatieve reacties omdat de meesten het verwacht hadden dat er een vijfde zou komen. En dan nog zou ik mij er niet meer van aan trekken want het is onze beslissing. Heb er alleszins geen ogenblik spijt van en kan haast niet wachten tot het zover is.
Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 16:57
mei mama

hoikes,ik ben een fiere mama van 4 zonen en ben nu zwanger van een dochtertje en ben zeer happy,binnen een 4tal weken beval ik dus ik tel echt af nu.groetjes.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]