[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/01/2008 @ 11:08 Ikketje | Hallo. Mijn vriend en ik hebben besloten in maart-april te stoppen met de pil. Heeft er iemand tips voor mij? Ivm met voorzorgen nemen met het kleintje, premies, hoe je het best spaart voor het kind, ja zo een beetje vanalles.. lieve groetjes Ikketje |
| 11/01/2008 @ 11:16 Ikketje | Hallo Blij dat ik niet de enige ben die me zorgen maakt! :) We gingen normaal ook eerst verhuizen, maar dat laten we even achterwege. We wonen wel op een klein appartementje, maar wat heb je het eerste half jaar meer nodig voor een kleintje dan een bedje/park en een kamertje? (ale zo redeneer ik) Wij "wachten" op een huis. Volgens onze verhuurder (makelaar) is het best een goed idee om nog te wachten omdat binnekort de prijzen in de immo gaan zakken, omdat ze nu véél te duur zijn. We werken wel met 2 (ik wel maar deeltijds) maar we komen goed rond. Ik hoop echt dat ik hier goeie tips zal krijgen.. liefs |
| 11/01/2008 @ 21:04 isabel ![]() | als je geen hospitalisatie verzekering hebt zou ik daar vlug voor kijken denk dat je 3 maanden wachttijd heb voor je zwangerschap. Isabel |
[Reageer]

Eind maart stoppen met pil. Iemand tips?