< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwangerschapstest wanneer positief???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwangerschapstest wanneer positief???
12/01/2008 @ 15:15
valerie

hallo iedereen

heb hier een beetje rondgesnuffeld en vind het een zeer leerrijke site... Het zit bij mij zo ik zou maandag ongesteld moeten worden. Doch ik kon mij niet inhouden en heb gisteren getest, negatief! Nu is mijn vraag wanneer kan ik nog eens testen? zou het kunnen dat het de dag erna wel positief is? Of moet je een paar dagen wachten???

Weet iemand raad?
Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 16:05
Junior

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Valerie,
best is toch enkele dagen te wachten. Stel dat je één dag later test, zou je misschien positief kunnen testen maar dan gaat het streepje zo vaag zijn dat je misschien twijfelt.
Beste is eigenlijk pas op je NOD of zelfs pas als je overtijd gaat te testen. Natuurlijk moet je dat geduld hebben. En testen zijn nu ook niet zo goedkoop hé en de teleurstelling van een negatieve test valt op den duur ook zwaar.

Succes!

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 08:34

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Valerie,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 3 dagen voor de NOD getest. De test gaf wel een streepje, maar was inderdaad zo vreselijk licht en moilijk te zien dat dit alleen maar meer twijfel en onzekerheid gaf. Ook kun je dan niet blij zijn (en mijn man ook niet) want we hadden allbei zoiets van: het moet eerst echt duidelijk zijn. Dat was erg jammer en gaf afbreuk aan het moment wat anders juist heel gelukzalig zou moeten zijn. Wacht toch in elk geval tot je NOD alvorens te testen, al hoe moeilijk het is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]