< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
09/05/2008 @ 13:28

Online Status Bekijk profiel
Hoihoi,

Katrien, welkom!
Spannend al hoor, t kan zo maar raak zijn..je weet het nooit!

T-ke,
Hier nog weer 1 zwanger, de dochter van de vriend van mijn schoonmoeder.. haha klinkt verweg.. maar ken haar wel goed.
Haar zoontje is net 1 geworden.
En jah die lange cyclus van mij maakt het er niet vrolijker op.
Bij mijn schoonzusje was het ook niet raak.. dus die gaat weer mee naar deze maand.
Hoop echt dat we allemaal snel prijs hebben!

Fijn weekend en geniet van t weer!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:46
Katien

@ T-ke: ja, het is ons 1e kindje. Vorige zomer zijn we getrouwd, nog ff de pil doorgenomen en in maart dus gestopt... We zien het wel, maar stiekem hoop je er natuurlijk wel op. Op zich wil ik er niet veel mee bezig zijn (men zegt dat het dan niet zo gemakkelijk gaat), maar dat is toch moeilijk vind'k...je wil het in principe toch en als vrouw voel je je lichaam toch ook steeds en kan je je krijgen enzo... Manlief zegt dat'k er soms teveel mee bezig ben, maar denk dat dit toch normaal is?

Groetjes en good luck allemaal!
Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:14
Katrien

Online Status
Gisterenavond zijn m'n begonnen....
Door naar de volgende maand dus...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:11

Online Status Bekijk profiel
Hoi Katien,

Wat jammer zeg! Tis inderdaad wel normaal dat je er veel mee bezig bent, wat jij al zegt: jij als vrouw voelt van alles in je lichaam. Een man voelt dit niet, en snapt dus niet hoe je je voelt.
Maar eigenlijk moet je zelf gewoon denken, het komt als het komt.. want je lichaam kan je goed voor de gek houden.

Pff, ik moet nog een paar dagen wachten voor m'n 'vruchtbare' periode.. wat duurt dat toch lang zeg..

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]