< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » welke pil het "beste"?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
welke pil het "beste"?
14/01/2008 @ 17:55
Hannah

welke pil het &quot;beste&quot;?
hallo!
welke pil nemen jullie? en wat is het beste? voor en nadelen?
(gewichtstoename, acné, humeur, ...)

groetjes!
Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 09:28
nathalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

hallo,

Ik ben pas gestopt maar heb jaren de evra gebruikt, dat is de nog niet zo bekende (denk ik) pleisterpil.

Die moet je maar 1x in de week vervangen, je kan er goed mee douchen of dergelijke... heb er nooit geen problemen mee gehad.

Misschien 1 nadeel: ze is toch wel een stuk duurder als de rest van de pillen.

Qua humeur of gewichtstoename moet ik zeggen is er niet veel veranderd.. heb er nooit veel van gevoeld!

Ben er gewoon heel tevreden over... moest ik terug beginnen met de pil, zou ik zeker terug voor evra gaan.

groetjes.

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 12:10
mie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Voor mij was geen enkele pil goed! Had altijd tussenbloedingen of spotting!

Groetjes

Mie

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 11:09
knuffie

Normaal adviseerde je huisarts welke pil het beste is en als je een normaal gebouwd ben je krijg je normaal de sub 30 als je zwaarder bent de sub 50 en als je ondergewicht hebt de sub 20! Ik heb zelf eerst de sub 30 gehad microgynon maar hier door ben ik zwanger geraakt! Nu heb ik de sub 50 maar jeetje een paar maanden achter elkaar ongesteld geworden en was ook nog eens bang dat ik in die tussentijd zwanger was maar gelukkig niet! Als ik geen overgewicht had gehad zou ik zelf ook voor de pleister pil gekozen mijn huisarts raade mij dit af omdat ik al eerder zwanger ben geraakt door een lichte pil
Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 11:39
Judith1981

Online Status Bekijk profiel
Ik heb zelf 11 jaar de microgynon 30 geslikt. Heb nooit bijwerkingen gehad zoals, gewichtstoename, humeur o.i.d.
Voor mij was het een goede pil en ben altijd op de dag dat ik ongesteld moest worden, ongesteld geworden.
Ook nooit tussendoor bloedingen gehad ofzo.

Deze pil is door mijn huisarts geadviseerd na een controle van bloeddruk e.d. Ik raad je aan gewoon naar je huisarts te gaan en te vragen wat hij denkt. Succes .

Oh ja, ik ben 19okt. ongesteld geworden en heb daarna de pil niet meer geslikt. Direct was ik zwanger, helaas een mk met 8,5 wk, daarna 1x ongesteld geworden en direct weer zwanger! Ook geen last gehad van ontpillen ofzo. Mijn cyclus was nog steeds 28dgn.

[Laatst gewijzigd door Judith1981 - 27/02/2008 @ 11:41] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]